pot contacta Departamentul de Relatii cu Clientii
Incepand de astazi, Vodafone Romania pune la dispozitia clientilor sai un serviciu expres prin care acestia pot contacta Departamentul de Relatii cu Clientii.
*555 este serviciul expres de Relatii cu Clientii pe care utilizatorii Vodafone persoane fizice il pot folosi pentru a intra in legatura directa cu un consultant Vodafone, in cel mai scurt timp, fara a mai trece prin meniul interactiv. Serviciul expres de relatii cu clientii este disponibil de luni pana vineri, in intervalul 08:00 – 22:00, si in weekend, intre 08:00 – 18:00. Clientii Vodafone beneficiaza de un tarif promotional pentru utilizarea serviciului expres de relatii cu clientii, de 39 eurocenti / apel, TVA inclus.
Clientii Vodafone vor continua sa aiba la dispozitie numarul gratuit *222, care, incepand din 11 mai 2009, va fi disponibil de luni pana vineri, intre orele 08:00 si 22:00, iar sambata si duminica intre 08:00 si 18:00.
„In plus fata de serviciul *222, clientii nostri au acum la dispozitie un nou serviciu alternativ care ofera acces direct catre consultantii Vodafone, fara a mai trece prin meniul interactiv. Incepand de astazi, clientii nostri pot alege serviciul expres de relatii cu clientii, la tariful promotional de 39 de eurocenti, tarif unic, indiferent de durata apelului. Serviciul *222 va continua sa functioneze la aceiasi parametri de calitate si timp de raspuns ca si pana in prezent”, a spus Andreea Stanescu, Senior Director Customer Operations Vodafone Romania.
Pentru situatii de urgenta – cum sunt pierderea telefonului, solicitarea blocarii sau deblocarii SIM-ului – care se produc in afara orelor de lucru ale serviciilor de relatii cu clientii, utilizatorii Vodafone au la dispozitie, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, urmatoarele numere:
– *228, pentru apeluri gratuite de pe numere de mobil Vodafone
– numarul lung 037202 2258, gratuit daca se suna din reteaua Vodafone si taxat ca un apel obisnuit daca se suna din alte retele.
In perioada sarbatorilor legale, clientii Vodafone au la dispozitie numerele pentru situatii de urgenta specificate mai sus.
Pentru clientii persoane juridice, Vodafone pune la dispozitia titularilor de contract numarul *221, destinat special lor, cu program de luni pana vineri, intre 08:00-22:00, iar in weekend si sarbatorile legale, intre 08:00-18:00.
{mosloadposition user10}