Transart anunta promotia lunii martie 2011 prin care companiile care achizitioneaza in aceasta luna aplicatia de Salarizare, beneficiaza de un discount de 50% din valoarea licentei.
Fie ca este utilizata integrat cu una din aplicatiile B-ORG, Neomanager 7 sau Neomanager 5, fie ca este folosita ca modul independent in birouri de contabilitate, aplicaţia de Salarizare a trecut recent testul “de foc” al depunerii cu succes a Declaratiei 112 de către clienţii Transart, fiind la zi cu ultimele modificari legislative.
Utilizata in prezent de peste 350 companii, cu cele mai diverse domenii de activitate, aplicatia de Salarizare a primit recent recunoasteri, legate de generarea si depunerea cu succes a Declaratiei 112:
„Lucrez cu Transart din anul 1998 iar experienta mea in utilizarea aplicatiilor dvs, in mod special cu aplicatia de Salarizare, este una extrem de benefica. Am colaborat foarte bine cu Transart in acesti ani, iar experienta ocazionata de depunerea Declaratiei 112 din ultimele zile a fost una relevanta din acest punct de vedere. Cel putin in judetul Cluj, am fost printre primii care au putut înregistra fara probleme Declaratia 112, ea fiind acceptata atat in modalitatea de depunere on-line cat si in varianta depunerii pe CD. Raportându-mă la experienta altor colegi de breasla care foloseau alte aplicatii cu care am comunicat in aceasta perioada, pot spune ca Transart a fost primul producator de software care a furnizat un update de calitate al aplicatiei de Salarizare. Vreau sa spun ca, desi am avut situatii destul de complexe la mai multe firme, generarea corecta a Declaratiei 112 a functionat din prima si a functionat corect! Felicit Transart pentru promptitudine si pentru calitatea produsului! Am recomandat zilele acestea Salarizarea Transart mai multor colegi de breasla si o recomand cu caldura tuturor celor care apreciaza calitatea lucrului bine facut.”
declara Emilia Puscas – Administrator Dev Consult, Cluj-Napoca
„Lucrez cu oamenii care astazi sunt in Transart inca din 1993, insa avem o colaborare mult mai stransa incepand cu 2001 cand am infiintat propria firma prin intermediul careia ofer servicii de contabilitate. Am ales atunci sa lucrez cu aplicatiile furnizate de Transart si astazi pot spune ca avem o colaborare excelenta cel putin din doua perspective. Prima, extrem de importanta pentru mine, este legata de faptul ca oamenii din Transart cu care eu pastrez legatura sunt profesionisti adevarati, cu care am purtat numeroase dialoguri pe teme economice si fiscale. A doua perspectiva tine efectiv de maniera in care Transart a reusit sa raspunda cu solutii practice, in timpi extrem de rezonabili, la modificarile legislative. Cazul recent cu declaratia D112 este elocvent. Desi nimeni nu a stiut de la bun inceput cum se va putea genera si depune D112, echipa de analiza Transart a prins rapid esenta şi spiritul modificarilor si a venit cu o solutie care din punctul meu de vedere este cea mai potrivita abordare. Faptul ca am un control complet asupra continutului Declaratiei 112, ca o pot arhiva in varianta listata cu detalii complete, fara a fi obligata sa interpretez XML-ul atasat, au fost detalii importante pentru mine. Insa cel mai mult am apreciat faptul ca, desi am avut cele mai diverse situatii posibile la un numar mare de firme, Declaratia D112 a fost corect generata inca de la primul kit furnizat de Transart. Mai mult, toate declaratiile generate astfel au fost validate prin mecanismele oferite pe site-ul ANAF. Comparativ cu alti colegi, nu a fost nevoie sa refac nici o declaratie. Totul a functionat corect din prima!” declara Iuliana Foalea, Administrator IF Consulting, Cluj-Napoca
Producator de aplicatii de business, recunoscut in special pentru siguranta, stabilitatea si rigoarea produselor sale, Transart vine astfel in intampinarea companiilor romanesti aflate in cautarea unor solutii verificate – sisteme ERP adaptate vremurilor actuale din perspectiva raportului pret/beneficii oferite.