Toate campaniile înscrise au fost câştigătoare
De când a intrat Zânul în platforma de comunicare a Băncii Transilvania (BT), toate campaniile sale înscrise la Effie au fost câştigătoare. Aşa se face că BT şi Next Advertising au câştigat, timp de cinci ani consecutiv, tot atâtea trofee. O performanţă rar întâlnită în industria de publicitate din România.
“Primul premiu a fost un Silver Effie, pe care l-am primit în 2007 în formula NextCap, cei de la Cap fiind părinţii naturali ai Zânului BT. Era pentru prima oară când o bancă venea în întâmpinarea micilor întreprinzători cu produse gândite special pentru ei, şi pentru prima oară cand un domn grăsuţ, simpatic, cu o fustiţă de zână, diademă pe cap şi o baghetă în mână devenea imaginea unei instituţii serioase precum o bancă. Dar iată ca românii l-au luat in serios, au crezut în promisiunile sale şi au venit în număr mare la BT să beneficieze de creditele pentru IMM-uri. Au urmat 4 ani în care, intrând în competiţia publicitarilor eficienţi, atât cu campanii pentru IMM-uri, cât şi pentru segmentul de retail bancar, Banca Transilvania şi Next Advertising au primit Bronze Effie în 2008, Silver Effie în 2009 şi 2010 şi, din nou, Bronze Effie în 2011”, declară Sorin Popescu, Managing Partner, Next Advertising.
Robert Rekkers, Directorul General al Băncii Transilvania, afirmă: "Obiectivele noastre, prin aceste campanii, sunt, bineînţeles, rezultate cât mai bune, reflectate în creştere pe business. Toate aceste Premii Effie, câştigate de-a lungul timpului, sunt o confirmare a faptului că suntem eficienţi în campaniile de marketing".
"Practic BT", creditul de nevoi personale de la Banca Transilvania, a fost campania premiată anul acesta. Mesajul transmis – tot prin intermediul Zânului – este faptul că BT este o bancă flexibilă, abordabilă, orientată spre client, dispusă să acorde împrumuturi pe care oamenii să şi le permită. Această campanie a generat o creştere a vânzărilor de peste 160%, raportată la obiectivele iniţiale ale băncii, stabilite pentru creditele Practic BT.