Aranjamentele florale pot fi asul din mânecă în ceea ce privește succesul unui eveniment de business. Spre deosebire de alte ocazii, activitățile din zona corporate au drept scop principal relaționarea cu diferiți oameni, într-un cadru oficial, dar și evidențierea brandului sau a produselor companiei.
Aranjamentele florale sunt special create pentru a pune în valoare imaginea firmei și pentru a aduce un plus de valoare evenimentului. Acestea sunt unele dintre elementele pe care le observă orice persoană, care pot aduce o notă personală sau, dimpotrivă, un aer rafinat și elegant, și au capacitatea de a personaliza și transforma orice spațiu întocmai ca să reflecte cultura companiei.
sursa foto
Iată cinci tipuri de aranjamente florale pe care le poți aborda pentru un eveniment business reușit:
1. Buchete de flori clasice
Florile reprezintă declarația supremă de stil și eleganță, iar dacă trebuie să organizezi un eveniment corporate poți opta pentru aranjamente florale sub formă de buchete clasice, în diferite culori și mărime. Acestea pot fi așezate atât pe mese cât și în vaze amplasate pe podea sau alte tipuri de suporturi decorative. Buchetele pot fi personalizate cu elemente specifice firmei sau cu flori care au o semnificație aparte. De exemplu, narcisele sunt potrivite pentru a îmbunătăți starea de spirit în cadrul unei întâlniri de afaceri unde se stabilesc obiective inovatoare, gerberele răspândesc admirație și veselie, trandafirii exprimă speranță și un nou început, iar orhideele oferă o atmosferă de sărbătoare.
2. Cutii cu flori
Probabil cel mai popular tip de aranjamente florale, cutiile cu flori arată foarte elegant și sofisticat, dar sunt și foarte practice. Acestea au o rezistență îndelungată, ba chiar își pot păstra parfumul și culoarea chiar și 1-2 săptămâni deoarece florile sunt așezate pe un burete umed care le asigură prospețimea și rezistență pentru mai mult timp. Cutiile cu flori sunt perfecte pentru evenimentele de business, mai ales dacă acestea durează zile la rând sau sunt organizate chiar și la câteva zile distanță.
3. Panouri decorative din flori
Este vorba despre o compoziție vibrantă, deosebită, creat special pentru a transmite o parte din identitatea brandului tău. Pe un astfel de panou decorativ pot fi incluse diferite tipuri de flori, aranjate în culorile specifice companiei sau sub forma siglei acesteia ori care să reflecte numele firmei. Panourile decorative sunt potrivite pentru a obține acel efect wow, despre care toată lumea să vorbească.
4. Coșuri cu flori
Aranjamentele florale în coșuri de diferite culori, materiale, forme și dimensiuni sunt cât se poate de interesante și potrivite pentru un eveniment business. Pot avea un design extrem de versatil, atât din punct de vedere al mărimii lor cât și al combinațiilor de flori. La fel ca și în cazul cutiilor, florile se pot așeza pe un burete umed, ca să reziste mai mult timp. Aranjamentele de acest tip aduc mai multă culoare și creează o atmosferă mai relaxantă într-un cadru formal.
5. Aranjamente florale în vase
Simplitatea reprezintă cea mai sublimă formă a rafinamentului, așa că în ultima vreme au devenit tot mai întâlnite aranjamentele minimaliste, în vase precum cupole din sticlă, articole din melamină sau zinc. Bineînțeles, dacă minimalismul nu este în concordanță cu evenimentul organizat, aranjamentele pot fi realizate și în vase mai mari, cum ar fi vazele din sticlă, însă trebuie avut în vedere modul de prezentare pentru a nu bloca interacțiunea dintre oameni, la masă sau în alt spațiu.
Florile au capacitatea de a personaliza orice încăpere și de a scoate în evidență valorile companiei la un eveniment de business. Spre deosebire de o nuntă sau o petrecere de botez, aranjamentele florale pentru zona corporate nu au neapărat rolul de a complimenta decorul, ci în prim plan se află mesajul pe care acestea îl transmit, precum și scopul evenimentului. Pentru o astfel de activitate, florile pur și simplu sunt accesorii care dau dovadă de bun gust, rafinament, atenție la detalii, dedicare și responsabilitate.