SENIORHYPER, agenția de digital advertising formată prin fuziunea a două companii importante de digital, Hyperactive și Senior Interactive, a dezvoltat cea mai nouă aplicație de Facebook pentru brandul 5Gum.
5City (Orașul Simțurilor) apare ca un pas firesc în evoluția comunicării 5Gum. După un an în care aplicațiile de Facebook au fost hack-uite, în care unul dintre membrii echipei Project S ne-a adus mai aproape de secretul celei mai recente arome lansate, am înțeles alături de fanii noștri că simțurile nu sunt separate, ci se întrepătrund. Ca sinestezia, deși încă neclarificată în cele mai amănunțite detalii, poate fi învățată și educată și, fiecare în felul nostru, o putem într-un mod sau altul experimenta.
Pentru că 5 stimulează la maximum simțurile, pentru că cea mai recentă aromă își schimbă gustul din citrice în pere, pentru că muzica e într-adevăr plină de culoare, ne-am hotărât să le concentrăm pe toate într-un singur loc. Așa s-a născut 5City – Orașul Simțurilor, locul în care sinestezicii se simt ca acasă, pentru că sinestezia e în floare.
Fiecare interacțiune din acest oraș stimulează sinestezia. Clădirile oferă fiecare în parte experiențe senzoriale memorabile și, nu în ultimul rând, premii. Mai mult decât atât, în Orașul Simțurilor fanii 5Gum hotărăsc de ce fel de experiență se vor bucura în viitorul apropiat.
Proiectul a fost lansat cu 2 clădiri – City of Senses Gallery și The Sense Museum, clădiri în care userii pot intra pentru a afla mai multe informații relevante despre sinestezie. Ținând cont de votul userilor, primăria City of Senses a făcut ca prima clădire inaugurată în oraș să fie Matrix of Sound, un spațiu în care sunetele și culorile se întrepătrund, generând experiențe senzoriale.
“Împreună cu SENIORHYPER am pus bazele unui oraș al simțurilor, un oraș pe care fanii 5 Gum au posibilitatea să îl construiască, înțelegând și experimentând sinestezia în același timp”, declară Adela Avram, Senior Brand Manager Balkan East, Wrigley România.
“Dar destul cu scrisul, în orașul simțurilor totul se simte!” spune Vasile Alboiu, Creative Director SENIORHYPER.