Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

5 capcane de evitat când construiești un brand personal armonios

5 capcane de evitat când construiești un brand personal armonios

Fiecare dintre noi are o identitate unică: anumite persoane își doresc să o expună mai puțin, în timp ce altele încearcă să-și pună cât mai bine în valoare atuurile. Dacă vrei să investești în imaginea ta, crearea unui brand personal coerent îți poate aduce diverse avantaje. De aceea, venim în ajutorul tău cu 5 capcane pe care să le eviți și de ce este important să faci acest lucru.

5 capcane de evitat când construiești un brand personal armonios

Image by lookstudio on Freepik

Capcana 1: Nu este important să ai grijă de imaginea personală

Probabil te gândești că este important să dedici timp doar pentru a te dezvolta, în detrimentul imaginii personale. Însă, este important și să ai grijă de tine și să te prețuiești. Pentru aceasta, mizează pe un look fresh și îngrijit. Poartă un machiaj natural și ușor de realizat, pentru care ai nevoie de doar câteva produse. La final, aplică un Tom Ford parfum care emană încredere, efervescență și atenție la detalii. Alege să-ți exprimi personalitatea prin note deosebite și prețioase de ambră, violetă neagră sau lemn de guaiac.

Capcana 2: Nu este necesar să-ți ordonezi gândurile

Atunci când vrei să-ți conturezi mai bine brandul, te vei confrunta cu mai multe idei. Așa că este de ajutor să le notezi într-un jurnal, pentru a le rafina mai târziu. Începe prin a te cunoaște și a fi onest cu tine. Schițează o analiză SWOT personală; analizează-ți abilitățile, cum ar fi atenția la detalii și punctele mai slabe (uneori, poate că ajungi mai târziu față de ora planificată). Ia în considerare oportunitățile (apariția unei noi platforme online) și amenințările (atacurile cibernetice ale conturilor de social media).

Capcana 3: Nu te diferențiezi de alte persoane

Platformele de social media (Instagram, TikTok, LinkedIn) reprezintă o resursă utilă pentru a analiza activitatea din diverse domenii, precum IT, marketing, beauty, gastronomie sau fotografie. Te poți inspira, dar cel mai important lucru este să valorifici acel avantaj unic pe care îl ai și să-ți creezi propriul stil. Dacă acest atuu este asemănător cu cel al altor persoane, găsește o modalitate de a-l exprima diferit, printr-o poveste deosebită. Ține cont că acest lucru are un rol esențial în dezvoltarea unui imagini coerente. De exemplu, dacă vrei să te axezi pe zona de fashion, poți alege să te poziționezi drept o persoană care prezintă outfituri doar în culori pastelate și să folosești o anumită gamă de parfumuri.

Capcana 4: Nu ai nevoie de sfaturi de la profesioniști

Chiar dacă tu ești cea care își va crea propria imagine, este util să înveți și să deprinzi noi abilități. Dacă vorbitul în public îți dă multe emoții sau managementul timpului este o provocare pentru tine, atunci o variantă potrivită este să participi la un curs tematic. Iar un seminar de dezvoltare personală te va pune față în față cu specialiști în domeniu, dar și cu persoane aflate la început de drum. Toate aceste lucruri implică ceva muncă, așa că ia în calcul oportunitățile de dezvoltare și alege să fii la curent cu trendurile.

Capcana 5: Nu este de ajutor o comunitate

Dacă îți dorești să-ți consolidezi brandul personal, vei avea nevoie de o comunitate. Rețelele sociale, prietenii, precum și alte contacte te vor ajuta să pui o bază în acest sens. O altă abordare utilă este să participi la diverse evenimente care se potrivesc cu valorile pe care tu vrei să le transmiți. De exemplu, dacă ești pasionată de machiaj și parfumuri sofisticate, înscrie-te la workshopuri dedicate pentru networking cu persoane din industrie. În schimb, dacă îți place să scrii recenzii în domeniul literaturii, o idee bună este să mergi la diferite lansări de carte.

Să construiești un brand personal pare, la prima vedere, ceva la îndemână. Însă acest lucru implică timp și dedicare, deoarece este important să te cunoști, să ai grijă de tine și să înveți constant. Tu cum alegi să-ți exprimi identitatea?

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.