4Work International a conceput campania de lansare a New Kopel România, care aduce pe piaţa româneasca leasing-ul operaţional, un nou serviciu care va schimba modalitatea companiilor de a manageria flotele auto.
Provocarea principală în elaborarea mesajului a constat în faptul că avantajele leasing-ului operaţional nu sunt cunoscute de către publicul ţintă. Pe lângă misiunea de a construi o identitate de marcă, a existat necesitatea de a propune un concept clar, care să transmită un mesaj “educativ” şi fără echivoc unui public ţintă preocupat de bunul mers al propriilor afaceri, dar şi de noutăţi şi oportunităţi. Un argument in plus este faptul ca leasing-ul operational este folosit cu succes pe scara larga de 20 de ani in Europa de Vest.
Linia creativa a fost sprijinită de tag line-ul New Kopel: “Always YES”, mesaj care marchează clar deschiderea permanentă a companiei spre clienţi şi servicii de calitate.
Design-ul ad-ului de presă este bazat pe o serie de insigne, în care sunt inserate întrebări, ale căror răspuns este “always YES”: “Costuri fixe?”, “Eliberează capital?”, “Asigurare inclusă?”, “Management profesional al flotei?”. Acestea sunt câteva dintre avantajele pachetului de leasing operaţional.
Mesajul central este că leasing-ul operaţional este o soluţie de outsourcing, prin care companiile lasă in seama New Kopel toate sarcinile legate de managementul flotei de maşini şi beneficiază de toate avantajele care decurg dintr-un service “la cheie”.
Campania de presă durează doua luni, cu începere de la jumătatea lunii septembrie. Cele 4 publicaţii selectate sunt Ziarul Financiar, Capital, Business Magazin si Business Review.
Construirea brand awareness-ului revine site-ului www.new-kopel.ro şi panourilor plasate în incinta aeroportului Otopeni, pe D.N. 1 şi în centrul capitalei.
New Kopel este parte a grupului Shlomo, lider de piaţă în Israel. New Kopel România propune servicii integrate de leasing operaţional, leasing financiar, rent-a-car şi service auto.
Echipa care a lucrat la acest proiect este alcatuită din Alina Floroi – copywriter şi account manager, Alec Pop – art director, Vlad Iorga – director de producţie si Marie-Jeanne Athanasovici – managing director.
4Work International este un atelier de creaţie publicitară, publishing si
pre-press, care activează de 3 ani pe piaţă. Printre clienţii 4Work International se numără Editura Reader’s Digest Romania, Societatea Română de Alergologie, Titan Mall, Brodos, AutoItalia. {mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Citroën semnează o campanie intergalactică pentru ë-C4
Creștere susținută pentru Highlight Group și în 2024: cifră de afaceri cu 60% mai mare pentru Highli...
Doar pe hârtie – O campanie Centrul FILIA, CoalițiaGen și DDB care transformă singura bancnotă cu ch...
Puternic și inteligent: legendarul pugilist Tony Bellew se alătură evenimentului de lansare a seriei...
Jam Session Agency pune suflet și creativitate pentru campanii sub umbrela SoulJam
Misterul dispariției capsulelor Nespresso dezvăluit într-o nouă campanie cu George Clooney și Eva Lo...
Agenția de marketing online Gun Media, evoluție de 10% în 2024. Ce tendințe au marcat piața locală d...
Superbrands România a desemnat campionii reputației de brand