Cine va intra în finală?
Astăzi începe cea de-a şasea ediţie a BestAds, singurul festival de publicitate din România desfăşurat online unde publicul poate vota reclamele preferate din 2009. Pasionaţii de publicitate sunt aşteptaţi să-şi adauge, până pe 21 februarie 2010, favoriţii la selecţia realizată de juriul IQads, care conţine 45 de nominalizări.
Lista lucrărilor nominalizate poate fi accesată şi completată pe forumul IQads, iar propunerile comunităţii care vor strânge un număr suficient de susţinători pot ajunge în finala BestAds, alături de propunerile IQads. Ca la fiecare ediţie, shortlist-ul include lucrări corespunzător celor 5 categorii ale festivalului BestAds: Spot TV, Coloana sonoră, Spot radio, Print şi Campanie.
Au fost făcute 45 de nominalizări – creaţii originale, produse de agenţii de publicitate româneşti, adresate consumatorilor locali şi difuzate în premieră în 2009. Din totalul celor 20 de agenţii cu lucrări pe shortlist, cea care are cele mai multe nominalizări este McCann-Erickson (9 nominalizări), fiind succedată pe locurile 2 şi 3 de Propaganda (5 nominalizări) şi Publicis (4 nominalizări).
Se vor lupta, de asemenea, pentru un loc în topul BestAds şi Graffiti BBDO, Headvertising, Next Advertising, Ogilvy – cu câte 3 nominalizari; Scala JWT, CAP şi Next – cu câte 2 nominalizări; respectiv 23 Commununications, AdVenture, Arsenoaiei & Mătăsel, DraftFCB, GMP, Grey, Odyssey, Papaya Advertising, Rusu+Borţun Brand Growers™, Saatchi & Saatchi, Tempo Advertising – cu câte o nominalizare.
Etapa finală a festivalului, care urmează închiderii listei de nominalizări, se desfăşoară în perioada 22 februarie – 14 martie 2010 şi invită comunitatea pasionaţilor de publicitate să-şi voteze lucrările favorite. Aceasta va fi disponibilă pe site-ul festivalului, www.BestAds.ro.
{mosloadposition user10}