În luna mai 2012, zeci de bloggeri din România și-au pus ambiția, talentul și creativitatea la încercare în concursul de creativitate culinară "Bucătar real,-" organizat de real,- Hypermarket. Au gătit rețete îndrăznețe, au testat calitățile vaselor de gătit din vitroceramică Pyroflam și au transpus apoi experiența gastronomică în articole pe blogurile proprii, câștigând premii real,-, aplauze virtuale și fani. Verdictul juriului: România are 45 de bucătari real,-.
Pe 3 mai 2012 real,- Hypermarket a invitat bloggerii în competiția de creativitate culinară "Bucătar real,-", primul concurs de blogging organizat de un retailer din România. Au concurat la titlul de "Bucătar real,-" bloggeri din toate domeniile, indiferent d e vechime sau trafic, surprinzând juriul cu rețete delicioase și articole cu sare și piper, toate gătite, la propriu și la figurat, în vase din vitroceramică Pyroflam®. Acestea sunt disponibile cu 50% reducere în magazinele real,- Hypermarket, până la 4 iulie a.c.
Competiția a avut 2 etape, derulate în perioadele 3-15 mai și respectiv 22-31 mai 2012. În prima, primii 45 de participanți în clasament au câștigat câte un vas de gătit din vitroceramică Pyroflam® și titlul de "Bucătar real,-". Apoi, bloggerii-bucătari au pus vasele Pyroflam la teste, trecându-le din frigider pe aragaz, din congelator în cuptor, la microunde, în mașina de spălat vase și pe masă, la rece și la cald, pentru a impresiona fără drept de apel juriul și comesenii. Rezultatul? Bucate tradiționale coapte mocnit la cuptor în ceramica Pyroflam, preparate franțuzești, mediteraneene sau asiatice scufundate în sosuri savuroase sau însoțite de felurite garnituri, torturi elaborate pregătite cu dichis, spre surpriza și încântarea juriului, privitorilor și norocoșilor degustători. Cei mai creativi trei bucătari real,- din etapa a 2-a a competiției au fost premiați cu vouchere pentru cumpărături în valoare de 300, 200 și 100 RON.
Angelica Nistor, clasată pe locul I, a declarat: "Mă bucur foarte tare că am câștigat acest concurs. Participarea a fost o experiență pe cinste, în urma căreia m-am ales cu mulți prieteni noi, iar premiul câștigat este o mare bucurie și de un real folos. M-am înscris în concursul ”Bucătar real,-” deoarece îmi plac provocările, în special cele culinare, dar și pentru că îmi doream să câștig o caserolă Pyroflam. Când am primit vasul, am pregătit terina de pui cu ciuperci, care a ieșit grozavă, cu mult peste așteptările mele, dar, fiindcă doream să pregătesc ceva reprezentativ acestui concurs, care să spună totul de la prima vedere, am realizat altă rețetă, inspirată de o animație urmărită împreună cu copiii mei: pe șoricelul Ratatouille și oala uriașă pe care o condimenta cu atâta pricepere. În cazul meu, oala avea să fie tocmai vasul Pyroflam, în mărime reală, sub forma unui tort și cu un gust de ciocolată pe măsură. A doua azi am dedicat-o acestui tort, am lucrat la foc automat. La figurine m-au ajutat și copiii mei, după școală. A fost foarte plăcut."
Juriul competiției a fost format din Elena Ceciu – Mananc-Inteligent.ro, Ioana Cocian – e-retete.ro, Andi Carlan – sabucatarim.ro, Robin Molnar – Robintel.ro, câștigătorul locului I la competiția SuperBlog 2011, și Mirela Șurghie, Head of Media real,- Hypermarket. Organizatorii real,- Hypermarket și SwissPlan.biz le mulțumesc tuturor pentru implicare.
real,- Hypermarket România susține încă din 2009, în calitate de sponsor, evenimente dedicate bloggerilor. La finalul competiției "Bucătar real,-", Mirela Șurghie, Head of Media în cadrul real,- Hypermarket România, a declarat: "Mediul online este foarte generos în ceea ce privește dialogul și informația care poate circula, blogosfera – cu atât mai mult, iar campania de loialitate Pyroflam – în care vedete au fost vasele de gătit din vitroceramică, cunoscute destul de puțin în România – s-a pretat 100% pentru un concurs desfășurat online. Experiența anterioară din concursurile SuperBlog ne-a deschis apetitul pentru acest tip de acțiune și suntem încântați că acum am organizat propria competiție, creată special pentru proiectul nostru. Am avut marea bucurie de a descoperi în mediul online bucătari foarte pricepuți, pasionați și, mai mult decât atât, un extraordinar fairplay între participanți, ceea ce ne-a demonstrat că această nișă, a blogurilor culinare, a ajuns la maturitate. Cu siguranță vom mai investi în proiecte din această sferă”.
Informații despre campania de fidelizare real,- în cadrul căreia, cu 10 puncte bonus acumulate până la 20 iunie 2012, se poate achiziţiona cu 50% reducere, până la 4 iulie 2012, oricare din cele 7 vase de gătit din vitroceramică Pyroflam® participante la promoţie, sunt disponibile pe //www.real-hypermarket.ro/pyroflam/.