An de an brandul Activia își provoacă consumatorii să încerce o schimbare: să consume iaurt Activia zilnic, timp de 14 zile şi, dacă nu sunt mulțumiți, primesc banii înapoi. Odată cu lansarea campaniei de anul acesta, Activia aduce pe piață și primul iaurt cremos din gama Activia natur: Activia Finesse.
Cori Grămescu – coach de lifestyle și nutriție, se alătură din nou campaniei Activia, de această dată în calitate de trainer. Pe lângă promoția națională, consumatorii se pot înscrie într-un program de 14 zile în care vor beneficia de îndrumarea ambasadorului în materie de sport și alimentație echilibrată.
Campania ,,Încearcă provocarea Activia. Mulțumită sau banii înapoi” susține un obicei simplu care contribuie la menținerea sănătății digestive pe termen lung: consumul de iaurt.
“Ca la fiecare început de an, după sărbătorile de iarnă, ne creăm o listă de rezoluții. În topul lor se află, de obicei, dorința de a arăta și de a ne simți bine. An de an Activia vine în întâmpinarea consumatoarelor pentru a-și îndeplini aceste rezoluții cu un program complet de 14 zile și un nou sortiment de iaurt natur. Cu o textură fină și cremoasă, Activia Finesse va fi aliatul ideal al consumatoarelor care optează pentru un stil de viață echilibrat.” declară Lavinia Barbu, Brand Manager Activia.
În cadrul promoției naționale, consumatorii sunt invitați să consume zilnic, timp de 14 zile cel puțin un iaurt din gama Activia. Dacă la sfârșitul celor două săptămâni nu vor fi mulțumiți de starea lor sau produsul nu corespunde descrierii comunicate și expuse pe eticheta produsului, Activia oferă banii înapoi în baza bonurilor fiscale. Pe pagina activia.ro sau la numărul de infoline 021.589.1717 consumatorii sunt invitați să descopere întreaga gamă de produse Activia, să consulte regulamentul și să solicite banii înapoi în cazul în care nu sunt mulțumiți de rezultatele obținute după programul Activia de 14 zile.
Campania se derulează în perioada 8 ianuarie – 18 martie și este susținută prin spot TV, activări in-store, vizibilitate în 25 de clădiri de birouri și printr-un mix de acțiuni de relații publice.
În urma unei evaluări nutriționale complexe a iaurturilor din gama Activia, Societatea de Nutriție din România recomandă consumul zilnic de iaurt Activia ca parte a unei alimentații echilibrate.
Echipele care au contribuit la implementarea campaniei sunt formate din:
Din partea Danone: Lavinia Barbu – Brand Manager Activia, Laura Bîrsan – Jr. Brand Activation Manager Romania – ACTIVIA, Luiza Toma – External Communication Manager
Din partea agenției de relații publice (IMAGE PR): Ruxandra Popescu – Senior Account Executive, Larisa Minune – Account Assistant
Digital – Andreea Bozoi, Responsabil Digital Danone România
Din partea Geometry Global: Adriana Staicu – Account Director, Andreea Boldeiu – Account Manager, Andreea Apostoliu – Strategic Planner, Dan Costea – Senior Art Director, Maria Nagy – Senior Copywriter, Dorina Sandu – DTP
Din partea agenției de media (MEC România): Gabriel Barbu – Account Manager, Amelia Roset – Strategic Media Planner, Cristina Cartas – Senior Interaction Planner, Ana Udriste – Digital Planner
Din partea agentiei de digital marketing (Syscom Digital): Maia Novolan – General Director, Ana-Maria Marin – Account Manager, Anca Jora – Account Executive