Conform reprezentanţilor 4 ACE, anul acesta industria locală de relaţii publice va fi supusă celui mai dificil test de performanţă, având drept criterii de evaluare calitatea şi eficienţa serviciilor oferite
Actualul context economic, dominat de scăderea credibilităţii companiilor pe pieţele de desfacere, dificultăţile în relaţionarea dintre angajator şi angajat, nevoia acută de promovare şi susţinere a produselor şi serviciilor companiilor într-un cadru cât mai adecvat, va direcţiona industria PR-ului românesc către o nouă etapă de dezvoltare, de această dată, axată în special pe calitatea şi eficienţa serviciilor prestate, sunt de părere reprezentanţii agenţiei 4 ACE-pr&publicity.
Dacă până acum agenţiile de relaţii publice erau obişnuite să ofere companiilor serviciile standard care de cele mai multe ori se reduceau la transmiterea unui comunicat de presă sau organizarea unor evenimente, fară a lua neapărat în calcul gradul ridicat de eficacitate al serviciilor prestate şi amortizarea investiţiilor alocate de către companie, anul acesta criza va orienta specialiştii de relaţii publice către soluţii noi de promovare, gândite individual pentru nevoile fiecărei companii.
„Industria locală de relaţii publice va fi supusă anul acesta unui nou test de performanţă, care se anunţă a fi cel mai dificil de până acum. De această dată, criza financiară va face diferenţa între agenţiile care au o expertiză relevantă în domeniu şi pot cu uşurinţă să se adapteze noului context economic, care impune standarde noi de calitate şi eficienţă ridicată, şi agenţiile care au intrat recent pe piaţă şi supraveţuiesc mai greu. Mai mult, această criză reprezintă perioada care va forma adevăraţii specialişti în comunicare şi va scoate în faţă oamenii cu talent care ştiu să aducă un plus de valoare atât clienţilor, prin serviciile oferite, cât şi agenţiei”, a declarat Elena Olteanu, General Manager 4 ACE.
La începutul anului acesta, reprezentanţii agenţiei 4 ACE estimau că piaţa de relaţii publice se va menţine în 2009 la un nivel cel puțin similar cu cel din 2008, existând chiar un potenţial de creştere de până la 10%, pe fondul afluxului de noi clienţi, care din nevoia de credibilitate şi optimizare a costurilor se vor orieta către PR, în detrimentul publicităţii.
{mosloadposition user10}