DENT ESTET, liderul serviciilor medicale de stomatologie din România, a ales 4 ACE-pr&publicity pentru a coordona activităţile campaniei de educaţie sanitară „New moon smile revolution”
Agenţia 4 ACE implementează pentru DENT ESTET, în perioada martie- aprilie 2010, o campanie de conştientizare şi educare a elevilor de gimnaziu cu privire la importanţa sănătăţii dentare. Campania, desfăşurată de DENT ESTET4kids&4teens2 cu sprijinul Inspectoratului Şcolar al Municipiului Bucureşti, se numeşte „New moon smile revolution” şi vizează peste 3.000 de elevi din clasele V -VIII, din 10 şcoli generale bucureştene.
Astfel, în premieră, timp de o lună de zile, cei 10 medici DENT ESTET specializați în stomatologie pentru copii vor dezbate vor dezbate, într-un mod interactiv, împreună cu elevii, teme de interes pentru aceștia- cum să îşi menţină o dantură sănătoasă, sfaturi legate de alimentaţie, respiraţie, aparatele ortodontice, riscurile aduse de fumat sau bijuteriile dentare etc.
„Ne bucurăm că un client lider de piată ca DENT ESTET a decis ca în această perioadă economică să investească timp, energie şi bani într-o campanie socială, mai ales că este vorba despre una de sănătate, care se adresează adolescenţilor. CSR-ul este unul dintre componentele de bază ale relaţiilor publice iar această campanie ne dă sepranțe că industria începe să reintre pe un făgaş firesc după lunile dificile prin care a trecut “, a declarat Elena Olteanu, General Manager 4 ACE-pr&publicity.
În momentul de faţă, adolescenţii din segmentul de vârstă 10-14 ani, elevi în clasele V -VIII, ajung foarte rar în cabinetul stomatologic. Spre deosebire de adulţi, care sunt conştienţi de efectele negative ale netratării problemelor dentare la timp, adolescenţii nu înţeleg încă acest lucru şi încercă pe cât posibil să evite sau măcar să amâne vizita la medicul dentist. De aceea, pentru prima dată în România, DENT ESTET a decis să desfăşoare o campanie amplă de informare şi educare în rândul adolescenţilor, bazată pe metode inedite de comunicare, cum ar fi petreceri tematice, concursuri de gaming, etc.
"Rezultatele îngrijorătoare ale studiilor privind starea sănătăţii dentare a populaţiei din România ne-au făcut să iniţiăm această campanie care îşi propune în primul rând să îi informeze pe elevi despre cum pot evita problemele dentare care apar frecvent în timpul adolescenţei şi care pot duce chiar la afecţiuni grave ca boli ale gingiilor şi cavităţii bucale, până la cancerul oral. Această campanie de informare asupra pericolelor legate de neglijarea sănătăţii dentare nu este una tradiţională, ci îşi propune să fiu una interactivă, inovativă şi adaptată limbajului și preocupărilor adolescenților", a declarat Dr. Oana Taban, CEO Dent Estet.
În ceea ce priveşte problemele dentare cu care se confruntă adolescenţii, un studiu realizat de specialiştii clinicii Dent Estet arăta că, de exemplu, un copil din doi are nevoie un aparat dentar, asta în condiţiile în care lipsa unui tratament corespunzător poate duce la probleme grave de sănătate, care afectează stomacul, inima sau rinichii.
"Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti este deschis unor astfel de parteneriate, cu companii private, care investesc în educarea tinerei generații. Acest tip de campanii de profilaxie necesită și resurse din mediul privat și pot duce, pe termen lung, la îmbunătăţirea sănătăţii dentare a populaţiei", a declarat doamna Mirela Șișman, din cadrul Inspectoratului Școlar al Municipiului București.
La capătul acestor întâlniri, elevii vor şti cum să îşi îngrijească dantura, vor căpăta mai multă încredere în medicii stomatologi, de care nu se vor mai teme, şi, nu în ultimul rând, vor afla răspunsul la întrebarea „Ce poţi să faci să ai un zâmbet sănătos?”
“Prin această campanie, ne dorim atât să oferim stomatologilor o imagine mai prietenoasă în rândul adolescenţilor, cât şi să devenim aliaţii părinţilor. Ne dorim ca împreună cu ei să convingem elevii de importanţa mersului din timp la medicul stomatolog, să îi ajutăm astfel în educarea copilului ", a adăugat Dr. Oana Taban, CEO Dent Estet.
Costurile campaniei de informare şi educare se ridică la circa 20.000 de euro.
{mosloadposition user10}