Dan Negru, de 17 ani liderul incontestabil al spectacolelor de Revelion a înregistrat record de audiență, atât la nivel de rating, cât și la nivel de share pe publicul comercial din mediul urban
Programul de Revelion al Antenei 1, prezentat de Dan Negru pentru al 17-lea an consecutiv, a înregistrat record de audiență, atât la nivel de rating, cât și la nivel de share pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani.
Astfel, Antena 1 a avut cele mai mari cifre de audiență și de cotă de piață din cei 17 ani de revelioane prezentate de Dan Negru, pe publicul comercial din mediul urban.
Minutul de aur al Revelionului Starurilor 2017, de la ora 23.07, a adunat în fața micilor ecrane 4.239.000 de romani din toata țara, Antena 1 înregistrând 23,6 puncte de rating și 45,6% cotă de piață.
La nivelul publicul comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a obținut o audiență de aproape 6 ori mai mare față de ProTv.
Cel de-al 17-lea program de Revelion prezentat consecutiv de Dan Negru la Antena 1, difuzat în intervalul orar 22,15 – 02.00 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, audiențe de aproape șase ori mai mari față de următorul clasat, astfel că Revelionul starurilor a obținut 16,8 puncte de rating și 41,1% cotă de piață, în timp ce ProTV, clasat pe locul al doilea a avut doar 2,9 puncte de rating și 7,2% procente din cota de piață.
La nivelul întregului public din mediul urban, Antena 1 a obținut o audiență de peste 6 ori mai mare față de ProTv.
Diferențele se păstrează și la nivelul întregului public din mediul urban când Antena 1 a obținut în acest an o audiență de peste 6 ori mai mare față de principalul competitor, Pro TV, la nivelul publicului din mediul urban!
Astfel, Antena 1 a condus în topul audientelor la nivelul publicului din mediul urban cu o medie de 16,3 puncte de rating și 34,8% cotă de piață, în timp ce ProTv s-a clasat abia pe locul al IV-lea, după România TV și TVR1, cu 2,6 puncte de rating și 5,5% cota de piata.
La minutul de aur, de la ora 23.01 erau 2.301.000 români care urmareau Revelionul Starurilor, cifrele înregistrate fiind de 22,2 puncte de rating si 43,4% cota de piata.
La nivelul publicului național, Antena 1 a fost urmărită în minutul de maximă audiență de la 23.07 de 4.239.000 de români, iar ProTV nu a prins top 5 programe.
Antena 1, cu show-ul prezentat de Dan Negru, s-a situat pe primul loc și la nivelul întregului public din România, cu 17,2 puncte de rating și 36,6% cotă de piață, în timp ce Pro Tv nu a prins top 5 programe. Pe locul al doilea s-a situat România TV cu 4,8 puncte de rating și 10,2% cotă de piață.
In minutul de aur, de la 23.07, Antena 1 obtinea un rating de 23,6 de puncte și o cotă de piață de 45,6% procente.
Programul de Revelion al Antenei 1, prezentat pentru al 17-lea an consecutiv de Dan Negru, a adus în fața telespectatorilor zeci de vedete și măști impresionante, în spatele cărora s-au ascuns mai multe celebrități. Astfel, la Revelionul Starurilor 2017, Andreea Berecleanu a fost Davy Jones din “Pirații din Caraibe”, Alex Velea l-a întruchipat pe Durotan din “Warcraft”, Alina Eremia s-a costumat în Pălărierul din “Alice în Țara Minunilor”, Mirabela Dauer s-a transformat în Poppy, regina trolilor. Iar Dorian Popa a fost Popeye Marinarul. Petre Roman s-a ascuns în spatele lui X-Men, chef Patrizia Paglieri a devenit pentru o seară un incredibil Extraterestru, Marian Drăgulescu a fost o mască pe papainoage, Bunul Uriaș din “Marele Uriaș Prietenos”, Daniela Condurache s-a transformat în Attila, regele hunilor din “O noapte la muzeu”, în timp ce Anda Adam a fost soția lui Dracula.
De asemenea, Cornelia și Lupu Rednic, Viorica și Ioniță din Clejani, Pepe, Liviu Vârciu, Maria Cârneci, Horia Brenciu, Alex Velea, Lidia Buble, Șerban Copoț, nea Mărin, George, Ruby, Monica Davidescu, Diana Munteanu, Marius Florea Vizante, Eugen Cristea, Nicoleta Nucă, Nico, Radu Vâlcan, Cornel Borza, Amna sunt doar o parte dintre vedetele care au ales să petreacă Revelionul 2017 alături de Dan Negru, la Antena 1.
Show-ul „Chef de râs”, cu Vasile Muraru si Valentina Fătu, care a dat startul petrecerii de Revelion, la Antena 1, difuzat în intervalul orar 19.59 – 22.14, a fost lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public.
Antena 1 conduce detașat și clasamentul la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, cu o medie de 13 puncte de rating și 29,3% procente din cota de piață, urmată de ProTv, cu 6,7 puncte de rating și 15,2% cota de piață.
Antena 1 rămâne lider și la nivelul publicului de la orașe, cu 14,1 puncte de rating și 27,4% de procente din cota de piață, urmată de ProTV cu 6,2 puncte de rating și 12% cota de piata.
La nivelul publicului din toata țara, Antena 1 a înregistrat, în medie, 14,2 puncte de rating și27,5% cota de piață, urmată de ProTV cu 5,6 puncte de rating si 10,8% cota de piață, Antena 1 fiind urmărită în medie de 2.557.000 de români.
În noaptea de Revelion, Vasile Muraru și Valentina Fătu au adus în fața telespectatorilor Antenei 1 o nouă ediție a emisiunii “Chef de râs”, cu muzică și voie bună. Momentele umoristice susținute de cei doi îndrăgiți actori ai Teatrului de Revistă “Constantin Tănase” au alternat cu cele muzicale, care i-au avut ca protagoniști pe Daniela Condurache, Anda Adam, Fly Project, Radu Ille și Jo.
În ziua de 31 decembrie, telespectatorii Antenei 1 au preferat programele pregătite de Antena 1 care a fost lider de audiență pe parcursul întregii zile (02.00-02.00), pe toate categoriile de vârstă. Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 înregistra o medie de audiență de 5,4 puncte de rating și 21,2% cotă de piață, în timp ce ProTv înregistra o medie de 4,1 puncte de rating și 16,1% cotă de piață.
Pe întreg publicul din mediul urban, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 5,5 puncte de rating și 18,4% cotă de piață, în timp ce Pro Tv a înregistrat o audieță medie de 3,7 puncte de rating și 12,3% cotă de piață.
Pe întregul public din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 5,8 puncte de rating și 18,5 cotă de piață, în timp ce Pro Tv ocupă poziția secundă cu doar 3,9 puncte de rating și 12,5% cotă de piață.
Antena 1 a fost lider absolut de audiență în prime-time (19.00-23.00) pe toate categoriile de public. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 înregistrat o medie de audiență de 11,8 puncte de rating și o cotă de piață de 27,4 procente, în timp ce ProTv înregistra o medie de 7 puncte de rating și 16,2% cota de piață.
Pe întreg publicul din mediul urban, Antena 1 a înregistrat o audiență aproape dublă față de următorul clasat. Astfel, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 12,7 puncte de rating și 25% cota de piață, în timp ce Pro Tv a înregistrat o audiență medie de 6,7 puncte de rating și 13,1% cotă de piață.
Pe întregul public din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 12,8 puncte de rating și 25% cotă de piață, fiind urmărită în medie de 2.301.000 de telespectatori, în timp ce Pro Tv ocupă pozițiaa doua cu doar 6,3 puncte de rating și 12,2% cotă de piață.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 31 decembrie 2016
Foto copyright Mihai Stetcu, Antena 1.