Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

4.000 de euro, cel mai scump parfum vandut in Romania

BUSINESS Magazin din această săptămână:
TOPUL CELOR MAI SCUMPE PARFUMURI VÂNDUTE ÎN ROMÂNIA

Revista BUSINESS Magazin a aflat care au fost cele mai exclusiviste parfumuri vândute în România în 2008 şi cum arată piaţa de parfumuri de nişă, la doi ani de la deschiderea primei parfumerii de acest gen din Capitală.

Piata de parfumuri premium şi de nişă este condusă în momentul actual de patru femei,  scrie BUSINESS Magazin: Madeleine Florescu, proprietara magazinului Madison, care a început afacerea după o experienţă de 13 ani pe piaţa luxului din Statele Unite, Andreea Gheorghiu, director al Green Net, compania care deţine magazinele Beautik Haute Parfumerie, Alexandra Paven, proprietara boutique-ului Createur 5 D’Emotions şi Cristina Bălan, care conduce Elysée Concept Maison des Parfums, împreună cu Laurenţiu Bălan.

Potrivit redacţiei BUSINESS Magazin, cele mai scumpe produse de pe piaţa de parfumuri din România se găsesc în momentul de faţă în magazinul Elysée Concept şi aparţin gamei MDCI. Preţul unui parfum MDCI de colecţie (incluzând sticla de cristal Lalique) poate ajunge şi la 4.000 de euro. Proprietarii magazinului nu au dezvăluit numărul de sticle vândute, însă spun că în ciuda preţului ridicat, au fost clienţi care au cumpărat parfumul de colecţie.

Elysée Concept a intrat pe piaţă spre sfârşitul anului 2008 şi are în portofoliu casele de parfumerie Amouage, Penhaligon’s, Montale, The Different Company, Biehl, Acqua di Genova, MDCI, Absolument Absinthe, Indult, Acqua di Biella, Dr. Vranjes, Cristiano Fissore, Mathias, Ambergris, Linari, Bella Bellissima.

De cel mai mare succes în vânzări se bucură, la magazinul Elysée Concept, în ciuda preţului de peste 800 de lei pentru un flacon de 100 ml, gama de parfumuri a casei Amouage, producătorul şi furnizorul oficial al sultanului din Oman. Amouage foloseşte ingrediente rare şi scumpe în realizarea parfumurilor, ca de exemplu frankincense (varietate de tămâie), ingredient considerat mai preţios decât aurul, utilizat încă din vremea romanilor.

Pe larg povestea parfumurilor exclusiviste pe care le cumpără românii, miercuri 3 iunie în revista BUSINESS Magazin.

Bucuresti, 02.06.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.