Times Square s-a colorat, astăzi, în roșu, galben și albastru, drapelul României! Din 1 Decembrie, de Ziua Națională a României, „365 Days of Romania in Times Square” aduce brandurile și valorile românești cu mesaje puternice pe cel mai iconic billboard din lume.
Primele branduri românești prezente în Times Square din New York sunt Arctic, cel mai puternic brand românesc, conform BrandRO, și Vola.ro.
Americanii dar și turiștii străini aflați în New York se trezesc pe 1 Decembrie alături de brandurile românești Arctic și Vola.ro, mesajele lor urmând să ruleze de Ziua Națională a României, în cadrul proiectului „365 Days of Romania in Times Square”. Inițiativa aparține echipelor Blindspot, Biz și Rusu+Borțun și își propune să promoveze global valorile și tradițiile locale cu ajutorul brandurilor și companiilor din România.
Au mai răspuns deja pozitiv proiectului brandurile Romstal, Aqua Carpatica, Bittnet Group, Eazy Insure, Metaminds, 5togo și își vor începe campaniile în 2024.
Prin “365 Days of Romania in Times Square”, timp de un an de zile, vor fi promovate, în fiecare zi, un brand, o valoare sau un produs românesc chiar în centrul New York-ului. Vizibilitatea este asigurată în România de echipa Biz pe toate canalele media, iar brandurile care își doresc să ia parte la această inițiativă vor putea beneficia de consultanță din partea Brand Growers – agenție specializată de consultanță, design și retorică de brand.
Proiectul este deschis atât brandurilor internaționale care doresc să transmită un mesaj despre valorile românești, cât și brandurilor locale și antreprenoriale care își doresc să facă parte din această inițiativă.
Orice brand interesat să participe poate să trimită un mesaj pe https://seeblindspot.com/romania-365/ sau să scrie pe adresa de mail: razvan.telegescu@seeblindspot.com.
„Este un proiect «Go big, or go Home», prin care promovăm valorile românești la nivel global. Cei mai buni ambasadori ai României, alături de sportivi, sunt brandurile și antreprenorii, care duc țara mai departe și pun România pe harta lumii”, a precizat Marta Ușurelu, Owner al revistelor Biz și Haute Culture Magazine.
„Poate avem cel mai bun lapte din Ardeal, poate suntem cei mai amuzanți din regiune, poate cineva să spună «Visit Sibiu», nu contează. Acum poate să o facă în Times Square sub o platformă unitară, vorbind despre România, și totul la o treime din ce ar însemna o campanie standalone pe Nasdaq”, a precizat și Matei Psatta, CMO al Blindspot.
“Cred că brandurile românești sunt cel mai bun ambasador al României. Prin valorile în care cred și pe care le manifestă în tot ceea ce fac, reușesc să spună ceva despre autenticul local în context global. Cu #365daysofRomania în Times Square vrem să inspirăm brandurile să exprime colaborativ și în forță de dragul României”, a arătat Cătălin Rusu, CCO & CEO Rusu+Borțun.