de la Noaptea Agentiilor 2012
24 mai: HIPPOS a fost desemnata agentia cu cea mai buna petrecere de la Noaptea Agentiilor 2012 si va beneficia anul viitor de scenotehnica oferita de 360 Revolution.
Concursul, organizat de 360 Revolution si The Institute, a constat in premierea celei mai reusite petreceri din cadrul Noptii Agentiilor cu scenotehnica, consiliere si echipamentele necesare pentru petrecerea organizata anul viitor.
Echipa de specialisti de la 360 Revolution a considerat petrecerea celor de la HIPPOS cea mai reusita petrecere din cadrul evenimentului. Sub sloganul “Let your inner moustache dance!”, agentia de publicitate a organizat un “MOUSTACHE SOIRÉE” si si-a intampinat oaspetii cu mustati si multe surprize.
Mai multe informatii despre petrecerile care au avut loc cu ocazia Noptii Agentiilor de anul acesta gasiti pe site-ul oficial al evenimentului: www.noapteaagentiilor.ro.
„Ne bucuram ca am fost prezenti activ la Noaptea Agentiilor. Este un eveniment drag noua pentru ca avem multi prieteni in randul agentiilor. A fost o noapte foarte frumoasa, dar prea scurta pentru a sta la toate petrecerile pana la sfarsit, asa cum ne-am fi dorit. Ne-am simtit extraordinar in fiecare «casa» si le multumim tuturor pentru asta. Anul acesta, alaturi de The Institute , speram ca am dat startul unei traditii si anume aceea de a premia cel mai bun show al unei agentii. Anul acesta ne-au cucerit si provocat „les moustaches du Hippos”, care ne-au cucerit cu oamenii, echipa lor, atmosfera, Dali, terasa, jocurile si toate «surprizele»pe care le-au pregatit. Asteptam cu nerabdare sa ne revedem si sa facem impreuna ceva inedit anul viitor”, a declarat Gabriela Iacob, Marketing & Comunicare Manager 360 Revolution.
“Este important ca am castigat premiul pentru «cel mai bun show» pentru ca despre asta credem noi ca trebuie sa fie vorba intr-o petrecere «Noaptea Agentiilor». La urma urmei conteaza experienta invitatului in mediul creativ propus de agentie. Bine, mai apoi vorbim despre trend-uri si proiecte, facem new business si angajari sau concedieri. Pentru HIPPOS, «Moustache Soiree» a fost in primul rand un party. Si asta s-a simtit, nu?” , a declarat echipa HIPPOS
Noaptea Agentiilor este un proiect initiat si organizat de The Institute, care isi doreste sa faciliteze socializarea in randul celor pasionati de publicitate, dar si sa permita publicului larg sa treaca pragul agentiilor lor preferate, intr-un cadru informal si relaxat.
Agentiile care au participat anul acesta la Noaptea Agentiilor au fost: 2 Parale, 2activePR, Arena Advertising Key, Chelgate Public Affairs & Public Relations, Cohn&Jansen JWT, DC Communication, Digital Star, Energiea/Agentia de vis, Free Communication, G2 Romania, grupul Lowe, HIPPOS, iLeo, Infinit Solutions, Jazz, Leo Burnett&Target, pastel, Propaganda, Pygmalion – advertising facilitators, Saatchi & Saatchi Romania, Smart Corporation Group, Starcom MediaVest Group, The Geeks, The Practice si The Public Advisors.