Agentia Leo Burnett a dat startul primului blog dedicat promovarii, explicarii si exemplificarii abordarii de tip 360 de grade, unul dintre cele mai importante curente ale marketing-ului modern. Blogul se intituleaza 360 Digest, poate fi accesat la www.leoburnett.ro/360/posts.php, si este destinat clientilor Leo Burnett group si publicului pasionat de domeniul comunicarii.
360 Digest urmareste sa ofere cititorilor oportunitatea de a fi la curent cu cele mai noi idei, executii, trenduri si activitati de marketing la nivel local si international. "Blogul isi propune in special sa prezinte lucrari si campanii care depasesc clasicele 30 de secunde si sa educe astfel inspre cultura 360 grade. Vrem sa atragem atentia asupra cazurilor interesante de exploatare a mediilor neconventionale care tind sa devina din ce in ce mai utilizate de branduri pentru a-si putea atinge consumatorii. Prin aceste medii, mesajul ajunge la consumatori in momentele relevante pentru ei, cand sunt cei mai receptivi la mesajul brand-urilor, si nu in momentele fabricate (cum sunt pauzele publicitare, clasicele panouri stradale etc.) cand interesul pentru mesajul comercial poate fi mult mai scazut", explica Raluca Borascu, Strategic Planner Leo Burnett.
Informatiile, selectate si updatate in permanenta de specialistii din Leo Burnett, sunt puse la dispozitia publicului in mod gratuit si pot fi accesate de oricine doreste sa se informeze cu privire la cele mai insiprate executii de 360 din domeniul advertising-ului.
360 Digest este o confirmare a angajamentului ferm al Leo Burnett fata de filosofia de tip 360 de grade pe care agentia si-a setat-o ca principal unghi de abordare pentru campaniile sale. Leo Burnett are deja experienta unor campanii reusite de tip 360, dintre care amintim aici cele mai recente doua campanii de anul acesta, pentru Bergenbier si Olimpiadele Comunicarii, ambele gandite pentru a declina mesajul in mod relevant si diferit pe cat mai multe medii de comunicare.
Blogul reprezinta si o initiativa in vederea stimularii fluxului de informatii din perimetrul industriei de advertising. “Secretomania excesiva existenta in industria noastra este cu siguranta una dintre piedicile care stau in calea dezvoltarii acesteia. Numai prin transparenta, conflict de idei si curajul de a impartasi cu ceilalti know-how-ul pe care il detinem putem sa crestem ca industrie si sa ajungem la maturitate. Ca lideri strategici si creativi ai industriei, credem ca este important sa dam primii un exemplu in acest sens” , este de parere Razvan Matasel, Deputy Managing Director si Head Of Planning al agentiei Leo Burnett.
{mosloadposition user10}