“Cel mai cool stand” la CERF 2008
Inregistrarea voturilor vizitatorilor CERF in competitia “Vote for cool gadgets” a ajuns la final. Din cele 3800 de voturi procesate de echipa Stuff , 3120 s-au dovedit valide si au avut un cuvant greu de spus in hotararea clasamentului in cadrul competitiei organizate de revista Stuff in parteneriat cu Expotek.
12 produse si-au disputat statutul de “Cel mai bun produs” la categoria gadgets. Cele 3120 de voturi valid inregistrate au plasat pe prima pozitie la categoria “Cel mai bun produs nou-gadgets”, notebook-ul DELL XPS 1330 RED (1175 de puncte) adus la CERF de compania Asesoft Distribution, pe a doua pozitie laptop-ul DELL Inspiron 1525 (1152 de puncte), prezent la standul CIT Grup si pe a treia pozitie ecranul LCD TV LG 6000 (1148 de puncte) lansat de catre compania LG Electronics. Compania Cit Grup din Timisoara se afla atat la prima participare CERF, cat si la prima participare in competitia “Vote for cool gadgets”.
Diferenta de puncte intre cele 12 produse este foarte mica, o caracteristica a voturilor echilibrate. Astfel, cel mai mare punctaj este de 1175 puncte, iar cel mai mic punctaj de 1005 puncte. In intervalul 1005 – 1175 situandu-se toate cele 12 produse.
La categoria “Cel mai bun produs nou-software”, vizitatorii CERF au pozitionat softul ESET NOD32 Antivirus (1150 de puncte) prezentat la standul Axel Soft IT Group pe prima pozitie, ESET Smart Security pe a doua pozitie (1103 de puncte) si ERP Soft 1-ERP prezentat la CERF de catre compania Cubiform Romania cu 1027 de puncte, pe a treia pozitie.
Categoria “Cel mai bun produs-hardware” a acordat prima pozitie produsului HDD 320 GB, Western Digital Extern Passport Essential 2,5” prezent la standul Asesoft Distribution cu 1229 de puncte. Celalalt produs nominalizat de Cit Grup pentru aceasta categoria, Workstation XW8000 s-a aflat la o foarte mica distanta de prima pozitie inregistrand 1161 de puncte.
Recunoasterea “Cel mai cool stand” revine companiei Panasonic cu 290 de puncte, pozitia a doua companiei Vodafone cu 220 de puncte, iar pozitia a treia este impartita de ESL Arena si Level cu acelasi numar de puncte: 140 de puncte. Este pentru prima oara cand in primele 3 pozitii se claseaza si un produs editorial.
In ceea ce priveste castigatoarele categoriei “Cea mai frumoasa hostess” primele 3 pozitii arata astfel: Marijan Voicu – stand Stuff, Iulia Niculescu – stand Stuff si Gina Maican – Ok IT Online.
Astfel, anul acesta vizitatorii CERF au fost mai mult decat incantati de prezenta notebook-urilor. Este interesant de observat daca in materie de tehnologie, notebook-urile se vor dovedi cele mai bine vandute produse ale anului 2008. Un alt aspect interesant l-a reprezentat initiativa companiei Simus Trading de a nominaliza in competitie produse ce se inscriu mai degraba pe linia accesoriilor de gadgeturi. In acest sens, echipa Stuff va lua in considerare, in masura in care si profilul companiilor expozante CERF o vor permite, ca la editia de anul urmator sa includa inca o categorie la sectiunea “Cel mai bun produs nou”: accesorii gadget. La sectiunea “Cel mai cool stand” , pana la finalizarea competitiei, votantii au oscilat intre a acorda prima pozitie catre Panasonic, Vodafone, ESL Arena sau Level.
Metodologie
Pana la sfarsitul zilei de sambata promoterii Stuff au distribuit 5200 de flyere, dintre acestea 3800 au fost completate si introduse in urna, iar din cele 3800 de voturi 3120 s-au dovedit valide. Ce a insemnat un vot valid: un flyer cu voturi valid exprimate (ex: care sa nu acorde acelasi nr de puncte la toate produsele sau orice alta combinatie aleatorie), o persoana are dreptul sa voteze o singura data, dupa ora 17:00 nu s-au primit voturi, iar voturile pentru “Cel mai cool stand” acordate revistei Stuff nu au fost inregistrate.
Competitia “Vote for cool gadgets” este adresata producatorilor si distribuitorilor de produse si solutii in domeniul tehnologiei informatiei si comunicatiilor. Organizat de Stuff, singura revista de life-style digital de pe piata, in parteneriat cu Expotek, concursul are scopul de a facilita obtinerea unui feedback rapid din partea consumatorilor asupra produselor recent lansate. Desfasurarea competitiei a avut loc pe toata durata CERFului.
Promoterii Stuff au inmanat flyere care contineau formularul unde au fost listate toate categoriile si propunerile expozantilor. Vizitatorii au votat pe formular si l-au introdus in urnele disponibile la fiecare punct de informare al CERF-ului sau la standul Stuff.
Revista Stuff si-a dorit ca prin acest concurs sa ofere posibilitatea companiilor de a se confrunta cu feedback-ul unor consumatori avizati: vizitatorii expozitiei CERF.
{mosloadposition user10}