Cea de-a treia editie a evenimentului Digital Marketing Forum, primul si cel mai important eveniment dedicat comunicarii in new media s-a bucurat de participarea a peste 300 de persoane pe parcursul celor doua zile de desfasurare. Evenimentul a avut loc la Howard Johnson Grand Plaza Hotel in perioada 26 – 27 februarie si a fost organizat de Evensys in parteneriat cu agentiile OgilvyInteractive si MEC Interaction. Sponsorii evenimentului au fost Voxline, Think Digital si Netopia.
In prima zi a evenimentului, peste 15 specialisti locali si trei profesionisti internationali au dezbatut cele mai importante tendinte in comunicarea online si mobile. Julian Smith (Director of Digital Insight &Research, MEC Interaction EMEA, divizie a retelei globale Mediaedge:cia), Alex Karageorgis (Sales Director, Thinkdigital) si Alain Hereaux (President, IAB Europe) au fost cei trei specialisti internationali care au oferit o perspectiva europeana asupra industriei de publicitate online si digitala, accentuand beneficiile pe care acest canal de comunicare le are asupra strategiilor de promovare a companiilor.
Manuela Necula (CEO, Ogilvy Group) a prezentat evolutia industriei de advertising si impactul YouTube asupra reorganizarii si reorientarii strategiei si tehnicilor de comunicare a brandurilor.
Reprezentatul MEC Interaction, Julian Smith, a identificat indicii care influenteaza performanta unei campanii de comunicare digitale, oferind solutii practice pentru atingerea si ulterior masurarea obiectivelor acesteia.
Dan Virtopeanu (Director General, Voxline) a vorbit despre cat de eficiente pot fi solutiile de mobile marketing in Romania si cum pot ele sa aiba impact pozitiv asupra comunicarii beneficiilor unui anumit produs sau serviciu.
Alex Karageorgis (Sales Director, Thinkdigital) a oferit solutii creative pentru cresterea eficientei campaniilor de advertising online si gasirea unor noi indicatori de masurare a implicarii audientei.
Despre schimbarea mentalitatilor si implicarea noilor canale de comunicare in strategiile de promovare reprezinta cheia unui brand sanatos si vizibil in piata. Despre toate acestea a discutat Antonio Eram (CEO, Netopia System).
In cea de-a doua zi, Vasile Alboiu (Digital Creative Director, OgilvyInteractive), Alex Karageorgis (Sales Director, Thinkdigital), Dan Virtopeanu (Director General, Voxline) si Julian Smith (Director of Digital, Insight & Research, MEC Interaction) au sustinut seminarii in care au vorbit despre strategii si tehnici de comunicare in new media.
Cu ocazia evenimentului au fost prezentate rezultatele celei de-a doua editii a studiului realizat de Evensys in colaborare cu Gemius. Studiul a analizat perceptia utilizatorilor online asupra brandurilor cele mai vizibile pe piata locala. Studiul, “Leading Brands by Romanian Internet Users”, a continut totodata si clasamente ale brandurilor internationale si romanesti, din diverse domenii de activitate, precum IT, auto, telecom sau electronice, electrocasnice si cosmetice. Studiul a relevat faptul ca Nokia, Coca-Cola si Google sunt cele mai vizibile branduri internationale. Totodata, pe prima pozitie in topul brandurilor romanesti se afla Dacia, consolidandu-si astfel pozitia fata de topul de anul trecut. Topul a fost realizat printre utilizatorii online pe parcursul a 2 saptamani de sondaj.
Cei prezenti la seminar au putut primi cea de-a doua editie Digital Marketing Report, publicatie anuala in domeniul new media, care consta intr-o analiza a domeniului online precum si o prezentare a firmelor specializate din new media. Reportul contine de asemenea topuri ale firmelor din domeniu, precum si noutati din domeniu.
Pentru mai multe detalii legate de eveniment puteti accesa site-ul www.digitalforum.ro.
{mosloadposition user10}