Inspire 2008 a reunit aproximativ 300 de participanti in zilele de 21 si 22 noiembrie 2007 la JW Marriott Grand Hotel din Bucuresti. Evenimentul a fost organizat de Evensys in colaborare cu Starcom Romania, Cosmote, Beko si Coca-Cola si a oferit participantilor atat sansa de a cunoaste specialisti de talie mondiala in strategie si marketing, cat si de a afla noile tendinte in business si marketing.
Invitati speciali in cadrul evenimentului au fost specialisti de renume in marketing, strategie, media sau business precum Mark Earls (autor si strateg de talie mondiala) Richard Hartell (Strategic Development Director, Starcom Mediavest Group EMEA), Nikki Hillier (Artistic Director, ELLE prêt-a-porter), Magnus Brehmer (Marketing Specialist, Inter IKEA Systems), Daniela Knecht (Deputy Managing Director, Client Service & Business Development, McCann Erickson Romania) si Miguel Brito Goncalves (Executive Creative Director, Tempo Advertising), alaturi de practicieni locali precum Mihai Simiuc (fondator Fru Fru) sau Stefan Stroe (Strategic Planning Director, Starcom). Cei prezenti au avut de asemenea oportunitatea de a cunoaste personalitati din afara domeniului marketingului precum Vlad Petreanu (jurnalist) sau David Neacsu (cunoscut alpinist roman), care au oferit o viziune unica si creaiva asupra a ceea ce inseamna comunicarea si strategia de marketing.
In cadrul Inspire 2008 a avut loc o sesiune speciala in care 10 profesionisti de top din advertising au concurat pentru cea mai buna idee de marketing a anului urmator. Juriul a fost format atat din oamenii din sala,care au votat prin SMS castigatorul, cat si din specialisti in marketing. Ideea castigatoare a competitiei a apartinut Emei Prisca, Creative Director, Graffiti BBDO. Ema s-a alăturat din septembrie departamentului de creaţie al Graffiti BBDO pe pozitia de Associate Creative Director si este unul dintre cei mai premiaţi creativi din publicitatea românească.
Cea de-a doua zi a fost dedicata seminariilor sustinute de Mark Earls si Richard Hartell, seminarii care s-au bucurat de un real succes datorita temelor revolutionare si informatiilor de actualitate legate de domeniul marketingului si strategiei, in contextul influentei crescande a Internetului in comunicare.
“Inspire 2008 s-a bucurat de un succes enorm atat datorita temelor noi si invitatilor internationali de renume, cat si datorita caraterului inedit al sesiunii Marketing Arena, care a atras atentia specialistilor in comunicare. Din acest motiv vom pastra ideea din spatele Marketing Arena si o vom transforma intr-un eveniment de sine statator, in primavara anului urmator, prin care vom continua sa provocam specialisti de top din industria locala a marketingului si comunicarii”, spune Cristian Manafu, managing partner, Evensys.
Inspire 2008 a fost primul eveniment care si-a propus sa analizeze piata de marketing si strategie din Romania si sa stabileasca care vor fi tendintele si abordarile pentru anului 2008. Aceasta ocazie a fost un prilej pentru profesionistii din marketing si mediul de afaceri local si international de a dezbate oportunitatile pe care noile mijloace de comunicare le deschid companiilor de pe piata.
{mosloadposition user10}