şi centre de îngrijire din Bucureşti
Producătorul Polonez de ciocolată, Wawel face donaţii către 4 centre pentru copii, centre aflate în capitală
Ieri 29 Aprilie, producătorul polonez de cicolată şi dulciuri Wawel a donat 300 de kg de dulciuri unui număr de aproximativ 300 de copii din patru centre de îngrijire din capitală şi anume din sectorul 5. Donaţia, în valoare de 6000 de RON este prima din şirul de evenimente caritabile pe care compania le-a planificat pentru România. Wawel a dat copiilor caramele fragede cu lapte şi cu umplutură de miere, bomboane ce sunt realizate manual în fabrica sa din Polonia.
„Mă bucur că am reuşit să facem acest lucru pentru copii şi mi-aş dori ca iniţiativa noastră să inspire cât mai multe companii.”, spune Narcis Costache, Country Manager Wawel România.
Aceasta este una dintre primele iniţiative ale companiei de acest fel in România, Wawel intrând pe piaţa din România de curând, şi anume la sfârşitul anului trecut. Compania intenţionează să continuie acest program şi să se implice în noi acţiuni destinate copiilor pentru început doar în capitală şi ulterior în toate celelate 12 judeţe în care producătorul este prezent.
Wawel în România
Lansarea Wawel în România s-a realizat la sfârşitul anului 2008. La acel moment, producătorul de ciocolată era prezent în peste 200 de magazine din Bucureşti şi în altele din 10 judeţe din ţară. La începutul anului 2009 s-au mai adăugat două judeţe şi a crescut şi numărul de magazine.
Compania colaborează în România cu două mari nume din domeniul import şi distribuţie: Sitel Group şi Rocon Distribution 2000.
Wawel este prezent in Romania cu 21 de produse din intreaga sa gama si anume: gama de produse fara zahar, ciocolata neagra cu 90% cacao, ciocolata cu crema de oua, crema de castane, crema de lichior de cirese, menta; pastile cu cicolata si menta sau ciocolata si lamiae, prune in cicolata etc.
Diferit de ceilalţi producători Wawel aduce în România produse premium din cicolată amăruie – o gamă complexă în condiţiile în care companiile existente în România nu au mai mult de 3 produse pe bază de cicolată amăruie.
De asemenea, compania Wawel vine cu o largă gamă de produse sugar-free la preţuri accesibile, aceasta fiind politica companiei cu toate celelalte produse producătorul de cicolată urmărind sa aducă românilor produse premium (de calitate superioară) la preţuri accesibile.
Cel mai scump produs al companiei, cutia de 2 kg de bomboane asortate cu diverse arome ajunge la raft la un preţ de aproximativ 150 RON.
Pentru 2009, compania îşi propune ca produsele sale să fie prezente în majoritatea marilor reţele de retail şi cash & carry, precum şi în toate magazinele reprezentative din oraşele cu peste 10,000 de locuitori, la nivel naţional (vorbim de România).
Este prevazută penetrarea şi acoperirea geografică şi numerică a pieţei din România, precum şi obţinerea unei cote de minim 1% din piaţa totală de ciocolată, echivalentul a aproximativ 8%-10% din piaţa de ciocolată premium. Valoric, în preţuri de retail, ţinta se traduce în vânzări de aproximativ 2,5-3 milioane de euro.
In acest moment produsele Wawel se pot gasi in lanturile de magazine Bila, Cora, Albinuta si in magazinele de comerţ tradiţional.
{mosloadposition user10}