Pentru a contracara scăderea puterii de cumpărare a românilor, real,- a tăiat preţurile la peste 300 de produse alimentare şi nealimentare. Programul continuă în lunile următoare, ţinta fiind 500 de articole de prim preţ.
Începând cu luna iunie a.c., real,- Hypermarket a demarat un program prin care asigură cele mai mici preţuri la peste 300 de produse, în principal produse alimentare de bază: zahăr, ulei, orez, paste făinoase, mălai, legume, fructe, carne de pui, carne tocată, mezeluri, lactate, brânzeturi etc. produse de îngrijire şi curăţenie, dar şi produse nealimentare.
„Verificăm şi ajustăm zilnic preţurile la 300 de produse din gama celor care acoperă nevoile de bază; în felul acesta asigurăm lărgirea accesului consumatorului la produse de primă necesitate. Investim mult în politica preţurilor mici, fie că vorbim de acest program, de mărcile proprii sau de mărirea numărului de oferte şi de promoţii la raft” a declarat Michel Lamoot director general la real,- Hypermarket România.
Pentru a acoperi toate categoriile de produse, programul cel mai ieftin a fost extins şi pe segmentul produselor nealimentare. Din cele 300 de produse, peste 30 % sunt produse nealimentare din categoria produselor textile: confecţii, încălţăminte, lenjerie şi prosoape, pături sau produse de menaj şi office, se regăsesc în toate magazinele real,-.
Pentru o mai buna identificare a acestor produse, în afară de comunicarea specială la raft, programul cel mai ieftin beneficiază începând cu luna curentă de un spaţiu special în catalogul promoţional al companiei, care se distribuie gratuit clienţilor .
Programul cel mai ieftin va continua cu lărgirea listei de produse dar şi cu creşterea numărului de promoţii şi oferte. Începând de joi 29 iulie, real,- anunţă reduceri finale de până la 70% la textile şi confecţii şi soldări la peste 3000 de articole nealimentare.
{mosloadposition user9}