Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

30 de ani de Golden Drum

GD_Call for Entries

Golden Drum dă startul înscrierilor în competiție

S-a deschis perioada înscrierilor în competiția Golden Drum și se va închide pe 21 august 2024. Advertiserii, agențiile de media și experții în comunicare sunt invitați să își înscrie cele mai bune lucrări în această competiție internațională de creativitate, recunoscută pentru tradiția sa îndelungată. Premiile vor fi decernate în cadrul celei de-a 30-a ediții a Golden Drum Awards Show, pe 10 octombrie 2024, în Portorož, Slovenia.

Competiția Golden Drum 2024

Golden Drum acceptă înscrieri pentru toate lucrările difuzate, publicate sau implementate pentru prima dată între 22 august 2023 și 21 august 2024.

Înscrierile vor fi evaluate și jurizate de 56 de membri ai juriului din peste 30 de țări.

GD_Call for Entries

Anul acesta, festivalul introduce noua categorie B2B, în cadrul Secțiunii de Excelență în Afaceri Creative, oferind companiilor posibilitatea de a-și prezenta realizările în abordarea provocărilor dinamice din industrie. Categoriile din acestă secțiune cuprind o gamă variată de inițiative axate pe B2B, precum B2B Brand Re:Fresh, B2B Storytelling, și altele. Puteți consulta toate noutățile competiției aici.

Agențiile, advertiserii, clienții, casele de design/producție, companiile media și alți creativi din 42 de țări sunt invitați să își înscrie lucrările în șase secțiuni diverse: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Media Excellence Drum, Creative Business Excellence Drum și o secțiune specială, All Juries.

Golden Drum are plăcerea de a anunța că este inclus în clasamentele WARC Creative Rankings și, începând de anul acesta, și în The Drum World Creative Rankings.

Aflați mai multe despre competiția Golden Drum aici.

Competiția Young Drummers

În parteneriat cu Slovenian Tourist Board, Golden Drum invită tinerii creativi sub 30 de ani să participe la Competiția Young Drummers 2024.

Provocarea de anul acesta este să creeze un poster sau o serie de postere captivante pe tema „Nu poți scrie Slovenia fără cuvântul love, și de aceea trebuie să o iubești”.

Câștigătorul va primi un premiu în bani de 1.000 EUR și un permis de acces de delegat la cea de-a 30-a ediție a Festivalului Golden Drum. Toți autorii lucrărilor preselectate vor primi un permis de acess gratuit.

Membrii juriului Young Drummers, Aleksandra Lipej și Tina Sračnjek, din Consiliul de Turism al Sloveniei, oferă câteva sfaturi:
“Provocarea creativă a competiției Young Drummers din acest an este să te îndrăgostești de Slovenia. Așa cum spune celebra expresie, nu poți scrie Slovenia fără cuvântul “love”. Așadar, imaginează-ți că ești proaspăt îndrăgostit și lasă-ți creativitatea să curgă. Împărtășește-ți viziunea și folosește-te de ajutorul AI-ului pentru a crea cel mai captivant poster. Descoperă subiectul în profunzime și încântă inimile tuturor cu Slovenia, astfel încât să își dorească să o viziteze. Scopul este să prezinți Slovenia ca o destinație vibrantă și promițătoare printr-o idee creativă cu un twist nou.”

Termenul limită pentru înscrierile în Competiția Young Drummers este 9 septembrie 2024.

Poți afla mai multe despre Competiția Young Drummers aici.

Primii speakeri anunțați

Cu ocazia celei de-a 30-a aniversări a Festivalului Golden Drum, programul promite o serie de prezentări educative și sesiuni captivante. Pe scenă vor urca experți din întreaga lume, oferind participanților numeroase oportunități de învățare și inspirație de la profesioniști de renume mondial.

GD24_SPEAKERS

Adam Kerj, Chief Creative Officer la Accenture Song Europe, Președintele Juriului pentru Excelență în Afaceri Creative, și câștigător a peste 100 de premii importante în publicitatea globală, va susține o sesiune captivantă.

Kentaro Kimura, International Chief Creative Officer și Corporate Officer la Hakuhodo, Fondator al Hakuhodo Kettle, și Președintele Juriului Omni-Channel, va aborda complexitățile problemelor moderne cu care se confruntă clienții și societatea. În sesiunea sa, va prezenta modul în care soluțiile globale inovatoare pot fi inspirate din culturile locale.

Pum Lefebure, Co-fondator și Chief Creative Officer la Design Army și Președinte al Juriului Craft Drum, va arăta puterea designerului de a uni, comunica și inspira. Sesiunea sa, „Design pentru Impact și Acțiune”, va ilustra modul în care demersurile creative pot lăsa un impact durabil asupra comunităților și pot genera schimbări pozitive.

Janet Levine, Global Head of Invention la Mindshare și Președinte al Juriului Creative Media Excellence, ne va ghida în „Utopia Media”. Imaginându-și viitorul media și marketingului în diverse tărâmuri utopice, ea va sublinia schimbările strategice pe care marketerii le pot adopta pentru a-și asigura succesul în fața provocărilor actuale din industrie.

Malcolm Poynton, Global Chief Creative Officer și Președinte Creative la Cheil Worldwide, va prezenta noi descoperiri psihologice care arată cum creativitatea emoțională contribuie la un succes mai mare, oferind perspective surprinzătoare asupra percepției brandurilor și a eficacității publicității.

Jay Richards, CEO-ul Imagen Insights va analiza schimbările majore în comportamentul consumatorilor aduse de Generația Alpha și cum acestea afectează brandurile și agențiile. El va sublinia importanța ca marketerii să țină cont de perspectivele Generației Z și cum să le folosească pentru a interacționa eficient cu Generația Alpha.

Riku Vassinen, CEO-ul Hasan & Partners va contesta obsesia industriei pentru obiective de brand exagerate, care au condus la pierderea focusului, și va dezvălui cele mai eficiente metode de a construi branduri durabile – prin integrarea creativității și umorului în strategie.

Guy Wieynk, CEO-ul global al AnalogFolk Group și Președinte al Juriului One-Channel Drum, va explora efervescența creativă din Europa de Est. În prezentarea sa intitulată „Descoperind Creativitatea: Îmbrățișând Diversitatea în Europa de Est”, Guy va arăta importanța incluziunii în artă pentru conturarea unui viitor mai luminos.

Informatii cheie despre festival

Data și locul desfășurării: 9–10 octombrie 2024, Grand Hotel Bernardin, Portorož, Slovenia
Termenul limită pentru depunerea înscrierilor: 21 august 2024, 23.59 CET
Deadline pentru Competiția Young Drummers: 9 septembrie 2024, 23.59 CET
Afișarea listelor de nominalizări Golden Drum: 2 octombrie 2024, 8.00 CET
Spectacolul de premiere Golden Drum: 10 octombrie 2024
Condiții de participare: https://engine.goldendrum.com/
Taxe de participare: https://goldendrum.com/competition/competition-fees-payment/one-channel-drum-prices
Taxe de participare delegați: https://goldendrum.com/attend/delegate-fees

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.