cu 35 de echipe participante
Au fost anunţate echipele participante la cea de-a patra ediţie a Cupei Agenţiilor la Fotbal Bergenbier, cea mai competitivă de până acum, cu un număr-record de echipe înscrise, 35. Reprezentativele din Liga I a marketingului şi publicităţii din România se vor înfrunta pentru cel mai important titlu sportiv din industrie: acela de Agenţia Anului la Fotbal.
După o serie de antrenamente, dar şi brainstorminguri intensive, echipele se vor întrece pe 20 şi 21 mai, începând cu ora 10 şi până la ultimul gol, la Daimon Sports Club, Bucureşti. Intrarea este gratuită şi permisă tuturor celor interesaţi, fie că e vorba de susţinători ai echipelor participante, sau de pasionaţi de publicitate şi/sau de fotbal.
Cele 35 de echipe care vor participa sunt, în ordinea înscrierii: Next Advertising, Infinit Solutions, DREAM TEAM thegroup (reprezentativa Media Investment – The Group), Mediafax Monitorizare, MV COM (reprezentativa Motion Vision Communication), Leo Burnett & Target, Cărtureşti, MachTeam (reprezentativa MachTeam Soft), Fieldstar, Kinecto Smokers (reprezentativa Kinecto), Echipa Bloggerilor, GfK Media, FC Monopoly United (reprezentativa Monopoly Media), Mercury360, ERKA Unlimited (reprezentativa ERKA Promotions & Events), Marţienii din Floreasca (reprezentativa OmnicomMediaGroup), Mailers, ARBO Soccer (reprezentativa ARBOinteractive), McCann Erickson, Grey-G2, FIRSTeam (reprezentativa First Advertising Agency), Natural Born Players (reprezentativa Q2M), Digital4, Papaya Mecanică (reprezentativa Papaya Advertising), Frank Communication, Odyssey, Senior Interactive, Radio Boyz (reprezentativa Alfa Cont), Ogilvy, GMP-Webstyler, Wunderball (reprezentativa Wunderman Partnership), Union TEAM (reprezentativa Media Union Advertising), Publicis, Kubis Football Club (reprezentativa Kubis Interactive) şi Saatchi & Saatchi.
Rezumată în cifre, ediţia 2011 a Cupei va arăta astfel: 2 arbitri de centru, 3 terenuri de fotbal, 8 grupe, 35 de echipe participante, peste 70 de meciuri şi peste 1.000 de minute de fotbal creativ. La final, vor fi desemnate cele mai bune 3 agenţii şi se vor acorda câteva premii speciale: Goalgetterul competiţiei (cunoscut printre participanţi şi drept Cel mai Effie jucător), Cea mai înfocată galerie, Cel mai frumos gol, Cel mai masculin exemplar (acordat prin votul participantelor la eveniment), Cel mai popular jucător (ales prin numărul de like-uri de pe profilul de Facebook al IQads) şi Cel mai creativ blazon+mesaj.
Regulamentul competiţiei este disponibil pe site-ul www.cupaagentiilor.ro, alături de informaţii despre echipele care şi-au anunţat participarea în competiţie, împărţirea pe grupe, blazoanele şi mesajele transmise de jucători adversarilor.
Cupa Agenţiilor la Fotbal Bergenbier este de patru ani locul tradiţional de (re)întâlnire a jucătorilor din marketing şi comunicare, pe un altfel de pitch, fiind un eveniment organizat de un jucător recunoscut al industriei – IQads şi având ca susţinător-fondator Bergenbier şi ca partener tehnic PUMA.