cu o saptamana inainte de Paste
Bucuresti, 25 aprilie 2008. Webvertise anunta relansarea a 3 site-uri in perioada 21-25 aprilie 2008. Cele trei site-uri sunt www.innovativeit.ro (relansat luni), www.concretcopy.ro (site relansat marti) si www.faircom.ro (vineri a fost lansat site-ul pentru prima data). Detaliem aici cele trei site-uri.
Pentru inceput, prin ce iese site-ul www.innovativeit.ro in evidenta? Elementul diferentiator al site-ului realizat de Webvertise este accesul facil la informatii. Compania de web design si optimizare pentru motoarele de cautare Webvertise a considerat necesar sa puna in partea stanga un meniu cu cele mai importante elemente ale site-ului. Vizitatorii pot gasi astfel informatia dorita foarte repede. Pentru a intra si mai mult in detaliile site-ului, a fost realizata si o harta a site-ului. Desigur, si linkul catre acest element este prezent pe toate paginile site-ului.
Care este avantajul unui vizitator al site-ului www.concretcopy.ro? Cel mai important avantaj din perspectiva unui vizitator al site-ului www.concretcopy.ro, comparativ cu situatia in care site-ul nu ar fi existat, este: usurinta cu care gasesti un produs. Pe site poti compara foarte rapid produse diferite, exista functie de search, sitemap si meniu in partea stanga. Poti afla informatii detaliate despre produse. Apoi, vizitatorii se pot abona la newsletter pentru a fi permanent informati despre produsele Concret Copy.
Cum interactioneaza clientii cu site-ul companiei Faircom, lansat vineri? In sectiunea Noutati a site-ului www.faircom.ro un internaut poate afla, de exemplu, despre modelul Tellac-16 produs de Musashi. Acesta este un echipament profesional, care se adreseaza in primul rand bancilor si altor institutii care proceseaza volume mari de numerar. Produsul se poate lauda cu o viteza de numarare de peste 2.000 bancnote pe minut si gama ridicata de detectii personalizate pentru bancnotele romanesti: ultraviolete, magnetica, infrarosu, fir de siguranta si filigran.
Ce au cele trei site-uri in comun? Olivian BREDA este specialist optimizare pentru motoarele de cautare (SEO) in cadrul Webvertise si pentru el este evident ca toate cele trei site-uri au fost optimizate pentru motoarele de cautare. "Webvertise imagineaza si deseneaza site-uri. Webvertise programeaza site-uri si le face sa functioneze. Dar peste toate acestea, Webvertise optimizeaza site-urile pentru motoarele de cautare. Aceasta ultima sarcina imi revine mie pentru aceste trei site-uri. Se poate mentiona ca fara un design reusit clientii sunt indepartati. Fara o programare corecta a site-ului atat motoarele de cautare, cat si vizitatorii sunt indepartati de site. Insa fara optimizarea pentru motoarele de cautare, acestea sunt indepartate de site. Din acest motiv Webvertise merge un pas mai departe si nu face doar design si implementare site-uri. Pentru Webvertise este la fel de important sa se si optimizeze site-urile pentru motoarele de cautare, nu doar ca site-urile sa fie imaginate si programate. Acest aspect este, de fapt, punctul comun a tuturor site-urilor Webvertise, nu doar a celor trei site-uri relansate saptamana aceasta" a spus Olivian BREDA.
{mosloadposition user10}