Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

2xSuperbrands: FAN Courier câștigă din nou competiția Superbrands

Roxana Magopeț

• Juriul a analizat 1.560 de branduri din 59 de industrii
• Câștigătoare în competiția Superbrands este declarată compania cu cea mai bună reputație în rândul consumatorilor
• FAN Courier a investit, în 20 de ani, 135 de milioane de euro

FAN Courier, liderul pieței locale de curierat, câștigă, pentru a doua oară, competiția Superbrands, program internațional care recompensează reputația și popularitatea de care se bucură, în rândul consumatorilor, companii din peste 89 de țări. Este pentru prima oară în istoria locală a programului când o companie românească primește de două ori în mai puțin de 5 ani titlul de Superbrands. Primul titlu Superbrands a fost acordat companiei FAN Courier în 2017.

”Suntem bucuroși și onorați să fim desemnați câștigători într-o competiție la care au participat peste 1.500 de branduri. Titulatura confirmă și ne obligă, în egală măsură, să continuăm eforturile și investițiile pe care FAN Courier le-a făcut în ultimii 20 de ani nu doar pentru a se dezvolta, ci mai ales pentru a-și păstra poziția de pionier și lider în piața de curierat locală”, a declarat Roxana Magopeț, director de marketing și comunicare al FAN Courier.

Roxana Magopeț
Roxana Magopeț

Superbrands, competiție care recompensează reputația brandurilor dintr-o țară, bazându-se pe opiniile consumatorilor locali, a fost lansată în 1995 în Marea Britanie, peste 20.000 de branduri din 89 de țări intrând în competiție de-a lungul timpului.

România a devenit membră și a lansat programul la nivel local în 2010, peste 1.500 de branduri din 59 de industrii fiind înscrise la ediția 2019 a Superbrands. Criteriile de jurizare folosite de echipa formată din 27 de experți reprezentativi includ dinamica, leadership-ul companiei dar și nivelul de încredere și siguranță pe care îl conferă clienților. În România, programul Superbrands se bazează pe cercetarea realizată de compania Ipsos.

FAN Courier este, din 2006, liderul pieței locale de curierat, fiind unul dintre pionierii dezvoltării în România a serviciilor locale de curierat la standarde internaționale. În cei peste 20 de ani de activitate, compania a investit peste 135 de milioane de euro pentru dezvoltarea afacerii și creșterea gradului de satisfacție în rândul clienților și a devenit unul dintre cei mai mari angajatori, cu peste 6.600 de angajați în toată țara. FAN Courier își bazează strategia de dezvoltare și investiții pe feedbackul constant primit de la clienți și alege soluții inovatoare pentru a veni în întâmpinarea nevoilor acestora.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.