Pe tot parcursul lunii aprilie, platforma de marketing afiliat 2Parale a promovat campania World Vision în rețeaua de site-uri partenere, pentru a susține cauza a 150 de copii din comuna Rebricea, județul Vaslui, care merg pe jos 10 kilometri până la școală. Campania avut drept obiectiv impulsionarea strângerii de fonduri în vederea achiziționării unui microbuz școlar pentru cei 150 de copii.
Dintre publisherii care au răspuns afirmativ apelului World Vision, se numără www.gustos.ro, www.tpu.ro, www.click.ro www.okmagazine.ro www.adevarul.ro, www.envy.ro www.kudika.ro, www.Garbo.ro, www.yuppy.ro, www.vbuy.ro, www.cursbnr.ro, www.horoscopdragoste.ro, www.rca-bun.ro, www.dindragoste.ro. Site-ul care a generat cele mai multe donații a fost www.tpu.ro, urmat de Internet Corp și Avocatnet.ro. Toate numele site-urilor care au susținut pro bono cauza World Vision vor fi inscripționate pe microbuzul care va fi cumpărat pentru cei 150 de copii din Rebricea.
Campania 2Parale a fost derulată în paralel cu proiectul agenției The Geeks – minipoliticieni.worldvision.ro – dezvoltat, de asemenea, pro bono. Pe această platformă, utilizatorii au posibilitatea de a-i cunoaște pe Cosmin, Sebi și Marian, mini-politicienii din Rebricea care pledează pentru o șansă la un viitor mai bun. Vizitatorii își pot vota candidatul favorit, fiecare vot presupunând donarea unei sume la alegere pe site-ul organizației – www.worldvision.ro. La sfârșitul lunii mai, World Vision România va anunța câștigătorul, mini-politicianul care a atras cele mai multe voturi și, implicit, fonduri pentru microbuz.
Mai sunt doar 3 zile în care puteți susține campania „Eu cum ajung la școală?”. Astfel, cei care doresc să vină în ajutorul celor 150 de copii care merg pe jos kilometri întregi pentru a ajunge la școală, sunt invitati pe pagina www.worldvision.ro, unde pot dona o sumă la alegere și, astfel, pot contribui la achiziționarea mult doritului microbuz școlar.
www.worldvision.ro