La final de 2019, peste 340 de specialiști lucrează în România pentru compania americană
Compania a fost desemnată recent unul dintre primii 3 angajatori în clasamentul portalului de resurse umane UndeLucram.ro
2Checkout, furnizorul de soluții de monetizare pentru companii ce acționează la nivel global, a finalizat recent extinderea birourilor din București pe fondul creșterii echipei într-un ritm mai accentuat decât se preconiza la început de an.
Astfel, compania ocupă acum spații de birouri în zona Pipera cu o suprafață totală de peste 3700 mp, angajații având acces la 18 săli pentru întâlniri dotate cu echipamente moderne de conferințe video, bucătărie, locuri de luat masa la fiecare etaj, spațiu de relaxare, dușuri și spațiu pentru parcarea bicicletelor în clădire, cât și o sală dedicată jocurilor.
În prezent, 340 de specialiști lucrează pentru 2Checkout în România, în departamente precum dezvoltare software, marketing, vânzări, financiar, suport clienți și operațional, cu 20 mai mulți decât se estima la început de an. La nivel global, 2Checkout va încheia anul cu peste 400 de angajați.
“În ultimii ani, echipa a crescut constant cu 15-20% și estimăm că această tendință va continua și în 2020. Pentru a susține această creștere, majorarea spațiului de birouri a fost o decizie firească. Odată cu extinderea, am dorit să transformăm locul în care ne petrecem o mare parte din zi într-un mediu cât mai plăcut și relaxant”, explică Mădălina Teodorescu, Vicepreședinte HR în cadrul 2Checkout.
Compania a fost inclusă recent în clasamentul celor mai buni angajatori publicat de portalul independent dedicat resurselor umane UndeLucrăm.ro, pe locul al treilea în clasamentul general și locul al doilea la categoria IT&C. “Suntem foarte bucuroși pentru această numire, o recunoaștere de altfel a eforturilor depuse în ultimii ani pentru a respecta cât mai mult dorințele angajaților noștri, atât materiale, cât și profesionale, de dezvoltare a carierei și asigurare a unui mediu de lucru cât mai placut”, adaugă Teodorescu.
2Checkout aplică acum un program amplu de integrare a angajaților: în primele săptămâni în companie, fiecare angajat trece printr-un program de integrare foarte bine pus la punct, după care primește un plan cu obiectivele pentru următoarele luni, în acest interval de timp primind feedback frecvent.
Pentru că principala motivație a angajaților 2Checkout este evoluția profesională, compania a pus la punct un program de dezvoltare a carierei care include: seminarii despre cum își pot dezvolta cariera în companie, zile deschise pe departmente, pentru a evalua mai ușor oportunități de carieră în alte echipe. De asemenea, compania alocă investiții substanțiale în cursuri de pregătire a liderilor la nivel local și global, astfel încât angajații să fie expuși cât mai mult cu putință la know-how specific industriei de comerț digital și la tendințele internaționale.
2Checkout oferă angajaților, totodată, o serie lungă de beneficii printre care: o zi pe săptămână în care pot lucra de acasă, flexibilitate în stabilirea orelor de muncă astfel încât angajații să își poată organiza mai bine programul zilnic, cafea, fructe, acces la biblioteca Bookster, parcare, posibilitatea de a alege din zeci de beneficii în valoare lunară de peste 450 de lei.
Pentru mai multe informații despre companie, cât și despre pozițiile deschise în momentul de față, vă rugăm să consultați pagina de cariere a 2Checkout.