2activePR este si in acest an alaturi de unul dintre cele mai indragite evenimente de strangere de fonduri, Festivalul Brazilor de Craciun, al organizatiei Salvati Copiii, prin dezvoltarea unei strategii de comunicare adaptata specificului festivalului.
Sub forma unei gale elegante, Festivalul Brazilor de Craciun, aduce in fiecare an in discutie problema societatii actuale – nevoia de a investi in educatia copiilor din mediile defavorizate. In lupta pentru aceasta cauza, evenimentul aduce impreuna unii dintre cei mai cunoscuti designeri romani si creatiile acestora – brazi spectaculos realizati, companii importante ce vor sa investeasca in viitorul copiilor si personalitati ale vietii publice cu un puternic spirit social.
In fiecare an, provocarea comunicarii festivalului consta in a gasi parghiile necesare transmiterii mesajului campaniei catre publicul tinta – oamenii de afaceri. In acest sens, 2activePR a dezvoltat o solutie de comunicare catre acest mediu printr-un mix de social media, media traditionala si prin implicarea liderilor de opinie. Ca urmare, pentru editia din acest an a festivalului, agentia 2activePR a creat si implementat conceptul ‘CV pentru viitor’ care subliniaza dreptul la educatie si egalitatea de sanse pentru fiecare copil, indiferent de mediul social din care provine. Astfel, prin donatiile pe care le fac in cadrul licitatiei brazilor de Craciun, companiile si oamenii de bine ajuta la consolidarea bazelor educationale ale viitorului lor profesional.
Pentru ca oamenii de afaceri sa constientizeze valoarea ajutorului pe care il ofera prin implicarea in acest proiect, acestia au fost pusi fata in fata cu beneficiarii donatiilor. Agentia a adus aproape managerii de top si copiii, organizand intalniri unde acestia din urma au avut ocazia sa ii cunoasca pe oamenii din spatele donatiilor, vazandce presupune munca lor de fiecare zi si cum prin educatie si perseverenta pot ajunge liderii generatiei lor.
‘Sustinerea Festivalului Brazilor de Craciun pe parcursul a 10 ani, face ca acest eveniment sa fie una dintre traditiile preferate ale echipei, din perioada Craciunului. Dar pe langa imaginea magica a acestui eveniment, este important sa constientizam ca orice contributie la viitorul educatiei copiilor, da de fapt o sansa viitorului Romaniei. Faptul ca pe parcursul istoriei comune cu acest eveniment am contribuit, alaturi de ceilalti parteneri, la educatia a peste 10.000 de copii ne incalzeste inima si ne determina sa continuam.’ – Corina Bârlădeanu, General Manager 2activePR
Beneficiarii fondurilor care se vor colecta in cadrul celei de-a treisprezecea editii a Festivalului Brazilor de Craciun vor fi 2.000 de copii din comunitati defavorizate, cuprinsi in programele de Educatie Prescolara, Scoala dupa Scoala si A Doua Sansa ale Salvati Copiii Romania.