Perioada grea prin care trecem cu toții a adus cu sine o stare de introspectie si căutarea unor modalităti de sprijin eficient a categoriilor cele mai afectate de pandemia cu care ne confruntăm. ADN-ul 2activePR a încorporat mereu Viitorul, chiar si adresa noastră, strada Viitorului 14, este o mărturie în acest sens. Prezentul ne arată că se impun noi modele de business.
Ca urmare, am decis să avem o abordare constructivă și strategică, cu efect rapid, care să susțină comunitatea micilor antreprenori și care să contribuie la dezvoltarea unei economii locale durabile.
Răspunsul firesc al acestor căutări este lansarea noului nostru proiect New Future, o inițiativă pro-bono adresată micilor antreprenori români prin care ne dorim să selectăm 10 proiecte autohtone cărora să le oferim consultanță și implementare pentru campaniile de lansare/relansare de produs sau servicii.
Acest demers este deschis către antreprenorii care și-au construit sau sunt pe cale să își construiască o afacere bazată pe sustenabilitate și grijă față de mediul înconjurător, pe inovație, pe folosirea resurselor locale, pe generarea unui impact pozitiv în comunitatea căreia i se adresează, dar și pe respectul față de furnizori și parteneri.
„Trăim o perioadă unică ce ne învață lecția rezilienței și a solidarității. Mai mult ca niciodată trebuie să ne punem în slujba comunității și să proiectăm pe termen lung, asigurându-ne că pregătim de acum societatea în care vrem să trăim post-pandemie. Proiectele pro-bono sunt parte din ADN-ul companiei, iar susținerea afacerilor locale autentice și sustenabile este un demers ce ne-a dat, pe lângă satisfacții deosebite, multă energie și încredere în viitor. În plus, cred că aceasta este cea mai viabilă și consistentă direcție de dezvoltare pentru agenție. De aceea, demararea unui astfel de proiect a venit ca un răspuns natural pentru întreaga echipă.” a declarat Corina Bârlădeanu, owner 2activePR.
Proiectul se va derula începând cu luna mai, iar antreprenorii ce consideră că afacerea lor respectă criteriile menționate mai sus, sunt invitați să ne transmită: povestea lor de business, un CV, precum și o argumentație / informații despre sustenabilitatea și impactului inițiativei sale asupra comunității. Înscrierile sunt așteptate până pe 15 mai, pe e-mail, la newfuture@2activepr.ro.
„Ne dorim să contribuim activ la succesul proiectelor valoroase, spunându-le povestea de business și aducând în atenția publicului produsele sau serviciile lor inovatoare. Iar pentru a atinge aceste obiective vom folosi strategii de lansare, care să încorporeze tactici de influencers și media relations. Pe această cale solicităm ajutorul tuturor publicațiilor din România, acela de a susține și ei micile proiecte creative și antreprenorii din spatele lor, dedicândul-le acestora un spațiu online mai amplu. Doresc să încurajez mass media să facă din acest gen de relatări o prioritate pentru politica lor editorială și să creeze pagini și emisiuni speciale dedicate acestor afaceri pe cale să se nască.” adaugă Corina Bârlădeanu.
Business-urile câștigătoare vor fi desemnate în funcție de afinitatea cu criteriile de sustenabilitate, inovație, impactul în comunitate și respect față de furnizori și parteneri și vor fi susținute de o echipă dedicată, care va crea și implementa pentru fiecare dintre acestea o campanie de lansare/relansare de produs sau servicii.