Agenţia 2activePR va desfăşura activităţi de relaţii publice pentru Timişoreana ca urmare a câştigării unei licitaţii la finalul anului 2008. 2activePR are acum în portofoliu cele mai bine vândute beri din România, întrucât continuă colaborarea începută în 2003 cu URSUS, liderul de piaţă pe segmentul berilor premium, şi lucrează şi pe contul Timişoreana, liderul absolut în vânzări pe piaţa berii din România.
Activităţile legate de întărirea identităţii mărcii şi comunicarea pe fotbal vor fi printre priorităţile comunicării realizate de 2activePR pentru Timişoreana. Agenţia va continua promovarea unor proiecte devenite deja tradiţii, precum Serbările Timişoreana, Cupa României Timişoreana şi Tricoul Fair Play Timişoreana.
“Am decis să încredinţăm contul de PR agenţiei 2activePR în urma unei licitaţii în care ne-au convins cu o strategie de comunicare adaptată aşteptărilor noastre şi cu o echipă dinamică şi plină de entuziasm. Experienţa îndelungată în domeniul comunicării, bunele relaţii cu mass-media şi abordarea 360 în gestionarea nevoilor noastre de comunicare reprezintă atuurile pentru care i-am ales”, declară Tudor Ghiurcă, Brand Manager Timişoreana.
Produsă de prima fabrica de bere din România de aproape 300 de ani, Timişoreana a fost achiziţionată în anul 2001 de către compania URSUS Breweries, trecând astfel în portofoliul SABMiller plc, unul din liderii mondiali în producţia şi distribuţia berii. Din 2006, Timişoreana este sponsor principal al Cupei României la fotbal.
“Timişoreana este o marcă de legendă, de aceea suntem profund onoraţi de încrederea aratată. Timişoreana ne inspiră şi sunt convinsă că vom reuşi să spunem frumos povestea ei şi mai departe”, spune Corina Bârlădeanu, General Manager 2activePR.
{mosloadposition user10}