2activePR a fost desemnata castigatoarea contului Romstal in urma unui pitch finalizat la inceputul acestui an. 2activePR va derula atat activitati de comunicare corporate, cat si de produs pentru intreg portofoliul Romstal.
Romstal este una dintre cele mai dinamice si importante companii de pe piata romaneasca in comercializarea echipamentelor de instalatii pentru constructii. Portofoliul companiei este grupat in 6 categorii de interes, gestionate de divizii specializate – Thermo, Klima, Hydro, Sanni, Electro si Ceramic, iar oferta de produse include peste 20.000 de articole caracterizate de o calitate recunoscuta mondial, pe care Romstal o adopta ca politica de piata.
“Ne bucura faptul ca, pe langa corporatiile multinationale de care ne ocupam, am reusit sa includem in portofoliul nostru inca o companie locala, un business romanesc de succes. Impartasim un obiectiv comun cu Romstal: acela de a reusi sa depasim asteptarile clientilor existenti si potentiali”, spune Corina Barladeanu, general manager 2activePR. Agentia colaboreaza si cu alte companii romanesti cum ar fi Albalact (din 2005) sau Adesgo (din 2009).
Romstal este recunoscuta ca fiind una dintre cele mai puternice francize autohtone , anul acesta sarbatorind 15 ani de existenta in Romania. Este un an aniversar pentru Romstal si nevoia de comunicare este cu atat mai mare.
“A fost o competitie deschisa si au castigat cele mai creative idei, respectiv cele mai bune strategii de comunicare in linie cu obiectivele trasate de companie. 2activePR a reusit sa surprinda cu profesionalism esenta universului Romstal in toate activitatile propuse astfel incat sunt convinsa ca impreuna vom reusi sa ne atingem obiectivele”. – Roxana Agache, coordonator PR si evenimente in departamentul de marketing al Romstal.
{mosloadposition user10}