2activePR va derula programe ce acoperă domeniul PR – atât al comunicării corporative cât şi al comunicării de produs – pentru cunoscutul producător de ape minerale, Apemin Tuşnad.
Apemin Tuşnad a ales agenţia de relaţii publice 2activePR pentru desfăşurarea activităţilor sale de comunicare, în urma unui proces de selecţie desfăşurat în lunile mai şi iunie. Noua campanie de comunicare şi-a demarat acţiunile începând cu data de 1 iulie. "Am ales agenţia 2activePR pentru lunga lor experienţă în domeniu, o bună relaţie cu mass media, precum şi devotamentul lor pentru oferirea unor servicii de calitate. Ne-au câştigat încrederea chiar de la început cu entuziasmul lor şi atitudinea dinamică şi proactivă”, a declarat Ugrai Orsolya, PR coordinator pentru Apemin Tuşnad.
Societatea Apemin Tuşnad s-a format în 1999, prin divizarea societăţii Perla Harghitei. Fosta secţie de îmbuteliere a căpătat personalitate juridică independentă şi a devenit societate pe acţiuni cu capital 100% roman şi privat (Kurko Gyarfas:72,5%; Perla Harghitei: 24,5%; alţii: 3%). Ca produse specifice Apemin Tuşnad sunt cunoscute apa minerala naturală, natural carbogazoasă “Tuşnad”, apa de masă carbogazoasă “Izvorul Ascuns”, apa de izvor plată “Izvorul Zânelor”. Din vara acestui an Apemin Tuşnad a intrat şi pe segmentul băuturilor răcoritoare necarbogazoase prin importul şi distribuţia brandului bulgar “FLORINA”.
“Ne face o deosebită plăcere să lucrăm cu branduri româneşti de succes. Apemin Tuşnad este al treilea client român din portofoliul nostru, după Albalact şi Wizrom. Apemin Tuşnad este o companie cu o gândire limpede, ca apa de izvor, o companie preocupată de binele comunităţii în care trăieşte, cu o remarcabilă implicare socială. Avem convingerea că bogata noastră expertiză în FMCG ne va ajuta să contribuim la creşterea notorietăţii şi succesului Apemin Tuşnad” a declarat Corina Bârlădeanu, general manager 2activePR.
{mosloadposition user10}