Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

2activePR anunță componența juriului New Future un proiect pro-bono de susținere a micilor întreprinzători români

2activepr

În urmă cu două săptămâni, 2activePR lansa proiectului New Future – o inițiativă pro-bono adresată micilor antreprenori români prin care agenția își propune să selecteze 10 proiecte autohtone cărora să le ofere consultanță și implementare pentru campaniile de lansare/relansare de produs sau servicii.

În acest timp, am reușit să atragem un număr de proiecte din sfere destul de diferite, care pun în aplicare practicile sustenabile sau le au în vedere atunci când se gândesc la planurile lor de viitor. Între aplicațiile primite până acum am descoperit afaceri din domeniul energiei regenerabile, inițiative curajoase de protejare a mediului, precum și proiecte de lifestyle, modă și beauty.

Ne-am bucurat să vedem că idei precum sustenabilitate și responsabilitate socială sunt concepte tot mai importante pentru societate, angajați, consumatori și pentru companii – fie ele mici sau branduri internaționale puternice. Cu alte cuvinte, constatăm că antreprenorii locali se gândesc la cum răspund nevoilor lumii actuale fără a compromite capacitatea generațiilor viitoare de a-și satisface propriile nevoi.

A venit momentul să anunțăm și componența juriului care o să studieze aplicațiile primite. Ne-am gândit la oameni relevanți pe plan local, cu o sensibilitate aparte pentru valorile sustenabilității. Este vorba despre: Cristian China Birta (specialist social media & blogger), Mihai Bonca (marketing strategy & brand transformation professional), Claudiu Șerban (journalist economic) și Corina Bârlădeanu (general manager 2activePR și specialist în comunicare). Expertiza celor patru specialiști în domeniile lor, alături de experiența în comunicare a echipei 2activePR, ne va ajuta să selectăm cele mai relevante și promițătoare proiecte.

2activepr

„Modelul clasic de creștere poate fi înlocuit de modelul de sustenabilitate. Există fonduri de investiții care deja abordează o strategie prudentă de plasamente. Pentru a asigura o creștere sănătoasă și cu risc redus, aceste fonduri susțin companii ce au la bază principii ESG (Environmental or Social Goals).” – ne-a declarat Mihai Bonca

„Un proiect sustenabil se află la intersecția lucrurilor pe care știm să le facem bine cu cele pentru care există necesitate și disponibilitate financiară. Multă lume știe acest lucru, dar ceea ce oamenii neglijează de multe ori este nevoia de pasiune, de plăcerea intrinsecă a muncii.
De aceea, recomand celor care se apucă de un start-up să se gândească bine dacă se văd și peste cinci ani lucrând la proiectul respectiv. Pentru că altfel, în ciuda unui eventual succes financiar, antreprenorii se vor simți foarte nefericiți, ba chiar nedreptățiți. Și astfel, ar dispărea principala motivație a antreprenorului: sentimentul de libertate.” – este de părere Claudiu Șerban

„Cea mai grea parte este cu „posibilitățile de satisfacere a nevoilor generațiilor următoare”. Pentru că asta presupune să ne şţim trecutul, să acţionăm în prezent, să construim viitorul. […] A te gândi la generaţia următoare înseamnă nu doar plantatul unui salcâm, cu gândul că o să aibă copiii umbră sau ceva, ci – în primul şi în primul rând, după mintea mea – să îi învăţăm pe cei tineri că generaţia viitoare începe acum şi aici. Şi să învăţăm şi noi împreună cu ei.” – spune Cristian China-Birta

Vă reamintim că proiectul New Future este deschis către antreprenorii care și-au construit sau sunt pe cale să își construiască o afacere bazată pe sustenabilitate și grijă față de mediul înconjurător, pe inovație, pe folosirea resurselor locale, pe generarea unui impact pozitiv în comunitatea căreia i se adresează, dar și pe respectul față de furnizori și parteneri.

Business-urile câștigătoare vor fi desemnate în funcție de afinitatea cu criteriile de sustenabilitate, inovație, impactul în comunitate și respect față de furnizori și parteneri și vor fi susținute de o echipă dedicată, care va crea și implementa pentru fiecare dintre acestea o campanie de lansare/relansare de produs sau servicii.

Proiectul se va derula începând cu luna mai, iar antreprenorii ce consideră că afacerea lor respectă criteriile menționate mai sus, sunt invitați să ne transmită: povestea lor de business, un CV, precum și o argumentație / informații despre sustenabilitatea și impactului inițiativei sale asupra comunității.

Înscrierile sunt așteptate până pe 15 mai, pe e-mail, la newfuture@2activepr.ro.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.