2activePR, agenţie afiliată a reţelei internaţionale Fleishman-Hillard în România, coordonează activităţile de comunicare şi PR ale târgului de artă contemporană Art Safari Bucharest 2015. Agenţia a dezvoltat strategiile de comunicare, gestionând în principal relaţiile cu media, social media şi organizare de evenimente.
Art Safari Bucharest, aflat la a doua ediţie, a propuns, în perioada 13-17 mai, o coagulare impresionantă de galerii de artă contemporană româneşti şi internaţionale, dar şi muzee de patrimoniu. Nonconformist amplasat în clădirea-monument Ciclop, Art Safari Bucharest 2015 reuşeşte ca, pe parcursul celor 5 zile, să transforme Bucureştiul în capitala artei.
Cea de-a doua ediție Art Safari Bucharest a însemnat 19.716 de vizitatori, 57 de spații expoziționale, dintre care 8 muzee din țară, 16 conferințe, ateliere creative, activități pentru copii, prezentări de artiști, lansări de carte și evenimente inedite, în creştere faţă de ediţia precedentă.
“Colaborarea cu minunata echipă 2activePR a adus o notă de efervescență celei de-a doua ediție Art Safari Bucharest. Suntem recunoscători pentru ideile creative și reala pasiune care a dat o nouă dimensiune târgului.” declară Ioana Ciocan, Fair Director Art Safari Bucharest 2015.
Realizarea unui târg de artă precum Art Safari Bucharest este unul dintre pașii necesari pentru a contribui activ la fenomenul artelor vizuale contemporane, iar agenţia 2activePR se bucură să fie parte a acestui demers cu adevărat stringent în România. A comunica pentru un eveniment de asemenea anvergură oferă agenţiei expertiză în sectorul artei, în conceperea şi implementarea activităţilor specifice acestui domeniu.
“Angajamentul nostru faţă de Art Safari Bucharest este unul de viitor. Ne dorim ca Bucureştiul să devina una dintre capitalele europene cu un târg de prestigiu, o adevărată destinaţie culturală internaţională. Suntem extrem de motivaţi de faptul că putem contribui la crearea unei pieţe de artă contemporană şi a unui dialog despre arta zilelor noastre. Astfel, ne sincronizăm la ritmul internaţional al artei. Credem că acesta este o demonstraţie relevant de Inspiring Communication.” Corina Bârlădeanu, General Manager 2activePR