- Realizare
Instruirea jurnalistilor
Un total de 80 de tineri jurnalisti au participat la doua sesiuni de instruire privind drepturile omului in Bucuresti si Cluj.
Campania media si activitati de promovare
Impreuna cu agentia de publicitate Wellcare s-au creat si testat concepte creative ale celor sapte spoturi care au fost mai tarziu realizate cu ajutorul casei de productie Rollin, la filmare s-au folosit tineri normali nu actori profesionisti.
Spoturile rezultate se adreseaza tinerilor, facand apel nu la autoritate ci la puterea exemplului. De aceea, ele ii prezinta pe liceeni in ipostaze in care se regasesc intotdeauna cu mare placere: cantand si dansand, dandu-se cu rolele, discutand cu prietenii in curtea scolii sau plimbandu-se prin parc cu prietenii. Genul de filmare este unul cu care liceenii sunt obisnuiti din videoclipuri.
Difuzarea spoturilor, dezvoltarea si difuzarea emisiunilor tip dezbatere
Dupa negocieri cu mai multe canale TV ne-am oprit la televiziunea cu cea mai mare afinitate cu publicul nostru – MTV Romania, si la un format de emisiune foarte potrivit mesajelor campaniei, si cu foarte mare succes in strainatate – MTV Forum. Emisiunea are o durata de doua ore, timp in care personalitati ale vietii publice, trupe de muzica si vedete, activisti din mediul neguvernamental, psihologi, avocati, jurnalisti, profesori si chiar parinti raspund intrebarilor tinerilor aflati in public.
-
Durata
Decembrie 2003 – Noiembrie 2004
-
Buget – total si pe categorii