Entersoft a înregistat o creștere de 25% a cifrei de afaceri pe primele șase luni ale anului, vânzările depășind jumătate de milion de euro. Dezvoltarea companiei se bazează pe atragerea unor clienți noi, extinderea proiectelor existente și demararea unor implementări la nivel internațional. Mai mult, activitatea partenerilor Entersoft la nivel național s-a intensificat în primele șase luni ale anului.
Primul semestru a marcat pentru Entersoft începerea unor proiecte de anvergură la companii din domeniul producției de lactate (Olympus), din domeniul medical (Biotechnic), al producției de bere (Berarium) și distribuției de jucării (ADC Blackfire), dar și extinderea unor proiecte la clienți existenți precum JTI România, Imperial Tobacco, ISOMAT, Sofmedica, Leida, ND Medhealth sau Grupul Editorial Corint.
“Proiectele noi au componente importante de cloud și mobilitate, cam 30-40% dintre managerii cu care am derulat discuții în acest interval de timp solicitând oferte specifice de ERP în cloud și aplicații de gestionare a forței de vânzări prin intermediul dispozitivelor mobile”, explică Cristi Cozic, Country Manager la Entersoft România.
90% dintre managerii cu care Entersoft a colaborat în aceste prime șase luni au ca principală preocupare obținerea unui control mai bun asupra activităților derulate în organizație pentru reducerea costurilor de operare cu cel puțin 20-25% și eficientizarea companiei pe care o conduc.
“Pe termen lung, Entersoft oferă flexibilitate mare în ce privește licențierea și modul de finanțare a proiectului pentru că ne dorim să avem o relație de afaceri avantajoasă pentru toate părțile. Astfel, clientul poate opta pentru o platformă de top, certificată la nivel global, care integrează toate soluțiile de care are nevoie o companie modernă, de la ERP, la CRM, Business Inteligence, mobilitate etc, la cel mai bun cost”, afirmă Cristi Cozic.
În acest început de an s-a constatat că, deși anterior mulți manageri erau atrași de finanțarea achiziției în leasing sau prin fonduri europene, în prezent, pentru a reduce presiunea pe bugete și pentru o mai rapidă implementare, majoritatea clienților noi au optat pentru Entersoft Business Suite în regim de Software ca Serviciu (SaaS).
Pentru a doua parte a anului, prognoza de creștere se menține la peste 25%, mai ales în contextul lansării unei soluții noi de gestionare a operațiunilor de depozitare – Entersoft WMS. De asemenea, profitabilitatea companiei este așteptată să se ridice la final de an la două cifre procentuale.
Pentru a susține creșterea în a doua parte a anului, compania are nevoie să extindă cu cel puțin 20% echipa prezentă, prin recrutarea de noi consultanți tehnici, specializați în implementarea de soluții de tip ERP, CRM, WMS.