Scade Rata a fost cea mai mare campanie de loializare derulată recent în mediul bancar românesc
25.000 de clienți au acceptat oferta de rate reduse a Băncii Comerciale Române (BCR) desfășurată pe parcursul ultimelor 3 luni ale anului 2015.
“După trei luni, pot afirma că a fost cea mai mare campanie de reducere a costurilor creditelor din 2015, în România. Am reușit să le oferim clienților noștri cea mai concretă soluție comercială, aliniată la condițiile economice existente. Avem 25.000 de clienți care au acceptat oferta BCR și beneficiază deja de credite cu dobânda ajustată, și acest lucru a fost foarte apreciat de către aceștia. Ceea ce a facut diferența au fost întâlnirile și discuțiile individuale cu fiecare client, fapt care ne-a permis să ințelegem necesitațile fiecăruia și să putem oferi soluția potrivită”, a declarat Dana Demetrian, Vicepreședinte Retail&Private Banking, BCR.
Clienții care au acceptat oferta BCR si-au redus cu 25%, în medie, valoarea ratei, ce cea mai mare reducere a unei rate lunare fiind de 1100 euro.
12.500 euro este valoarea economisită, în medie, de clienții Scade Rata pe perioada creditului rămasă, iar valoarea medie a unui credit la nivel național este de 26.500 euro
„Programul de reducere a costurilor creditelor va continua deoarece este parte integrantă din strategia de dezvoltare a BCR bazată pe construirea unei relații de încredere, pe termen lung, cu clienții noștri”, a incheiat Dana Demetrian.