Aplicația 24pay extinde segmentul de plată a parcării, oferind totodată un nou beneficiu iubitorilor de cumpărături. Astfel, clienţii AFI Cotroceni pot de acum să achite contravaloarea parcării din centrul comercial direct în aplicație, datorită unui nou parteneriat încheiat între 24pay și Amano Europe NV, Genk – Bucharest Branch, furnizorul de sisteme de parking al AFI Cotroceni.
Noul parteneriat este în linie cu strategia 24pay de a dezvolta soluţii de plată pentru servicii de care consumatorii au nevoie, aplicaţia fiind deja folosită de peste 1,5 milioane de utilizatori din toată țara.
Datorită noului parteneriat, vizitatorii AFI Cotroceni pot achita suma pentru parcare rapid, direct de pe telefonul mobil, fără comisioane. Mai mult, în situația în care un vizitator ajunge la barieră fără să fi plătit parcarea înainte de ieșirea din centrul comercial, acesta o poate achita rapid și ușor, direct din mașină, folosind aplicația mobilă 24pay.
Pentru a efectua plata este nevoie doar de tichetul de parcare ridicat de la bariera de la intrarea în centrul comercial. După ce vizita la cumpărături se încheie, se poate achita contravaloarea parcării direct în aplicație, fără a mai trece pe la automatele de plată, printr-una din cele 2 variante: scanarea tichetului sau introducerea numărului de înmatriculare al mașinii în meniul „Parcare” din aplicația 24pay. După înregistrarea cererii de plată, utilizatorul are 15 minute la dispoziţie să părăsească parcarea centrului comercial.
„Extinderea gamei de parteneri pe zona serviciilor de Parcare reprezintă una din direcţiile strategice în dezvoltarea aplicației 24pay. Indiferent că vorbim despre parcări publice sau de cele aparţinând unor centre comerciale, ne dorim să punem la dispoziţia utilizatorilor 24pay din toată ţara opţiuni de plată cât mai uşor de accesat. Parteneriatul încheiat pentru plata parcării în AFI Cotroceni ne ajută în atingerea acestui obiectiv şi contribuie la misiunea aplicației 24pay, aceea de a simplifica plățile şi de a oferi timp pentru ceea ce contează. Suntem convinşi că vizitatorii AFI Cotroceni vor aprecia cu atât mai mult aceste beneficii, aplicaţia oferindu-le practic posibilitatea de a-şi rezerva ieşirea în mall doar pentru shopping şi relaxare, fără a avea grija cozilor la plecarea din centrul comercial. 24pay este în plin proces de dezvoltare, iar cu fiecare parteneriat anunţat suntem mai aproape de misiunea noastră, aceea de a oferi consumatorilor o soluție completă de plată pentru toate nevoile de zi cu zi.” – Denissa Dumitriu, COO PayPoint România şi 24pay.
24pay este aplicația cu cea mai mare extindere la nivel național pentru achiziția biletelor de transport în comun, cu disponibilitate în 18 orașe din toată țara. În aplicație este disponibilă o gamă variată de servicii, precum achitarea facturilor, reîncărcare electronică, bilete CFR Călători, servicii de divertisment şi nu numai.