Caroli Foods lansează în premieră pe piaţa din România salamuri semi-uscate în forma feliilor de toast. Pentru realizarea noilor forme a fost necesară o investiţie de aproximativ 500.000 de Euro în cercetare – dezvoltare şi marketing.
Salamurile cu forma inovatoare sunt lansate sub brandul Caroli – gama “Sandwich” şi poartă denumirile Caro şi Trigon, fiind perfect potrivite pe feliile de pâine toast.
“Se spune că diferenţa între ceva bun şi ceva deosebit stă în atenţia la detaliu. Noi am oferit întotdeuna consumatorilor produse de o calitate superioară şi cu reţete deosebite. De această dată am dorit să aducem, prin inovaţie, pe lângă toate acestea, şi beneficii noi consumatorilor noştri” a declarat Talal El Solh, CEO & President, Grupul Caroli Foods.
Cercetarea pieţei a relevat tendinţa clienţilor de a consuma salamurile semi-uscate cu precădere în sandwich-uri. De asemenea, este valorizată uşurinţa în utilizare şi convenienţa. În plus, clienţii “mănâncă şi cu ochii” iar un sandwich este cu atât mai atractiv cu cât fiecare ingredient este în forma potrivită.
Lansarea gamei “Sandwich” are loc într-o perioadă optimă pentru consumul salamurilor semi-uscate, aşa cum indică cercetarea obiceiurilor de consum pentru aceste sortimente. Segmentul salamurilor în general are însă o dinamică accentuată şi în restul anului.
Gama Caroli “Sandwich” are în componenţă, pe lângă cele două sortimente menţionate, şi salamul Baguette, a cărui formă clasică, rotundă, îl face potrivit pentru utilizarea în sandwich-uri cu pâine de tip baghetă sau franzelă. Fiecare dintre cele trei salamuri are atât formă cât şi reţetă distincte.
Salamul Caro este de formă pătrată, în 3 variante de gramaj şi dimensiuni – gastro, mediu şi mini – dar cu o reţetă unică.
Salamul Trigon are o formă triunghiulară şi un gramaj standard – 650g; două felii (triunghiuri) se potrivesc perfect pe felia de toast
Salamul Baguette are o greutate standard – 350g, fiind adecvat pentru sandwich-urile clasice (baghetă sau franzelă).
{mosloadposition user10}