În perioada 9-11 octombrie 2019, la Romexpo, în cadrul Expo Shop, eveniment dedicat activităților de retail și noutăților tehnologice apărute în domeniu, au fost prezentate soluții de retail ale prezentului și viitorului.
Fiind la curent cu tendințele comportamentului de consum a generațiilor actuale și viitoare și folosind know-how și tehnologie inovativă, prezența agenției Syscom Digital la Retail Expo 2019 a însemnat un adevărat reper în materie de inovație, aducând prin divizia sa de Interactive Retail soluții digitale care trasează coordonatele actului de cumpărare între eficiență și spectaculozitate.
Agenția dezvoltă concepte creative, mecanici de interacțiune cu consumatorii, precum și dispozitive specifice ce încorporează tehnologie inovativă adresată retail-ului, cu focus pe rezultate (vânzări), pentru a-i aduce pe consumatori din mediul online și a finaliza experiența (achiziția) în magazine.
Video de prezentare:
Syscom Digital a expus o gamă variată de rafturi interactive unice, care transformă cumpărăturile într-o incursiune în universul tehnologiei, propulsând o activitate simplă până la nivelul unei experiențe HD.
”Tehnologia este, desigur, un atu, însă, fără o manieră practică de a o pune în evidență, își poate pierde din valoare. Inovația își are esența în utilitate, de aceea ne concentrăm ca echipamentele care ajung în faza de implementare să fie o soluție optimă din mai multe perspective: funcționalitate, eficiență si obtinere rezultate frumoase, atractivitate, ușurință în utilizare.
Fiecare dispozitiv încorporează o serie de caracteristici și răspunde unor necesități punctuale, dar poate fi personalizat pentru a corespunde cât mai bine cu tipologia campaniei sau nevoile retail-ului. Am investit foarte mult în divizia de Interactive Retail și cel mai important este că rezultatele se văd atât din perspectiva proprie, cât și din cea a clienților si mai ales a interesului venit de peste hotare. Suntem încântați că cei care au intrat în contact cu soluțiile noastre au văzut în ele rafturile viitorului, punctul ideal de contact și interacțiune cu clienții sau locul de întâlnire dintre online și offline, repere pentru un retail modern. ”, ne-a declarat Maia Novolan, Managing Director Syscom Digital.
Despre Interactive Retail by Syscom Digital
Interactive Retail (www.interactive-retail.ro) este cea mai noua dintre diviziile Syscom Digital (www.syscomdigital.ro), alaturi de cele de marketing interactiv si experiential marketing, prin care agentia dezvolta proiecte si tehnologie pentru retail, cu focus pe vânzări si interactiunea cu clientii.
Agenția realizează proiecte in-house, utilizând device-uri digitale speciale: rafturi interactive de diverse tipuri ce ofera interactiune cu produsele si content video, ecrane touch integrate in teatralizari, totemuri digitale, vitrine interactive, flote de tablete si dezvoltare de aplicații mobile si AR, interactiune Kinect, proiecții interactive de branding etc.
Din recuzita proprie fac parte o varietate mare de infochioșcuri digitale special concepute pentru afișajul dinamic de conținut personalizat dotate cu printere termice/foto, cititoare de coduri de bare, senzori, webcams si alte tool-uri aditionale; Totemuri Display Touch (TDT) dispozitive digitale interactive proiectate pentru a fi expuse în retail sau zone publice pentru brand engagement; proiecții interactive avand produsele ca trigari de interactiune etc.