Conform datelor Creative and Bright, jucător de top pe piața programelor de wellbeing și evenimente corporate, companiile din România au investit în acest an sume între 70 și 300 de euro/angajat pentru petrecerea de Crăciun a companiei.
Cererea cea mai mare a venit din partea companiilor cu peste 100 de angajați, din sectoarele IT, financiar-bancar, retail, construcții sau producție.
„Anul acesta, cererea pentru petreceri de Crăciun a crescut cu aproximativ 30%, față de anul precedent, iar 75% dintre solicitări sunt pentru petreceri tematice. Cele mai populare concepte din oferta noastră au fost Hollywood, The Great Gatsby și petrecerile black&white.
Restul solicitărilor au fost pentru evenimente personalizate, realizate de la zero de către specialiștii Creative and Bright, în funcție de cultura companiei, segmentul de vârstă în care se regăsesc angajații și dorințele companiei”, a declarat Dana Tudor Tănase, Managing Partner Creative and Bright.
În ceea ce privește locația pentru evenimentul de Crăciun, companiile au ales în proporție de 80% Bucureștiul, prin comparație cu anul trecut când procentul a fost de 95 %.
În 2017, aceleași companii au alocat între 5 și 10% din bugetul de HR în organizarea evenimentelor corporate, dedicate angajaților.