Danone lanseaza 2014, anul schimbarii in bine – o noua campanie de comunicare pentru brandul Activia, si o desemneaza pe Mihaela Radulescu “Maestra schimbarii in bine”. Campania isi propune sa inspire femeile din Romania sa faca schimbari in bine, precum adoptarea unui stil de viata activ si a unei alimentatii sanatoase si echilibrate pentru a se bucura de o permanenta stare de bine. Noua campanie de comunicare include: spot TV, promovare OOH, platforma de interactiune online, ad-uri in presa scrisa, activari instore si actiuni de relatii publice. Mihaela Radulescu va continua sa sustina brandul Activia pe parcursul anului 2014.
In acest moment consumatorii sunt invitati pe site-ul AnulSchimbarii.activia.ro pentru a se inscrie in campanie. In cateva zile va fi dezvaluit si mecanismul concursului iar cei cu adevarat interesati de o schimbare vor avea parte de o surpriza alaturi de Mihaela Radulescu.
Dupa o perioada de teasing, spotul TV dedicat campaniei este difuzat din data de 8 ianuarie 2014 si poate fi vizionat aici. In plus, tot astazi bucurestenii au avut o surpriza in statia de metrou Unirii, unde Mihaela le-a transmis sfaturile si ideile ei pentru un An Nou care sa faca posibila schimbarea in bine.
„Mihaela Radulescu este recunoscuta pentru stilul sau de viata sanatos, fiind o promotoare constanta a miscarii zilnice si a unei diete alimentare echilibrate. Iaurtul este unul din alimentele nelipsite din dieta sa zilnica, de foarte mult timp, prin urmare colaborarea dintre noi si Mihaela a venit in mod natural, ea fiind deja mare consumatoare de produse Activia. Prin aceasta campanie si impreuna cu Mihaela, prin puterea propriului sau exemplu, ne dorim sa inspiram si sa motivam femeile din Romania sa aiba mai multa grija de ele si sa faca acele schimbari in bine, care le pot ajuta sa se bucure mai mult de viata si de tot ce ne ofera aceasta in fiecare zi cu o atitudine pozitiva, o stare de bine.” sustine Anca Stroe, Director de Marketing Danone Europa de Sud Est.
„Cred ca sunt cazul cel mai fericit de persoana publica aleasa pentru a promova un produs….pe care-l promovam deja, de placere. Stilul de viata pe care il alegem poate avea un impact imens atat asupra sanatatii fizice cat si asupra starii noastre de bine si in general asupra fericirii noastre. Starea de bine este pentru mine un stil de viata pe care-mi doresc sa-l impartasesc cu cei din jurul meu. Cred cu tarie ca micile schimbari pe care le faci: o dieta echilibrata prin introducerea unor alimente sanatoase – fructe, legume, iaurt, mai multa miscare, preocuparile frumoase pot face diferenta in starea fizica si de spirit pe care o ai zi de zi. Multumesc Activia pentru starea de bine pe care mi-o dai zilnic. Sper sa o transmit si femeilor din Romania,” a declarat Mihaela Radulescu.
Scurt interviu cu Mihaela Radulescu
Echipele care au contribuit la dezvoltarea campaniei de comunicare sunt formate din:
Din partea Danone: Anca Stroe – Director de Marketing; Anca Ignat – Senior Brand Manager; Anca Lazar – Brand Manager; Andreea Stan – Digital Manager; Luiza Toma – External & Internal Communication Manager
Din partea agentiei de publicitate (Cohn & Jansen JWT):
Felicia Stoica – Copywriter; Alexandru Lazar – Senior Art Director; Alex Negoescu – Group Creative Director;
Ana-Maria Olaru – Strategic Planner; Miriam Ivanescu – Account Director; Codruta Strat – Account Manager;
Virgil Ghelmeci – DTP
Din partea agentiei de relatii publice (IMAGE PR): Andra Gherasim – Senior Account Executive; Alina Tataru – Account Manager
{mosloadposition user9}