La scurt timp dupa rebrandingul la nivel global, reteaua FCB a reusit cea mai buna performanta din istoria sa la festivalul de publicitate Cannes Lions, cu 38 de trofee castigate.
Premiile obtinute de agentiile FCB au inclus un Grand Prix, 7 trofee Gold, 10 trofee Silver, 20 de trofee Bronze, iar alte 33 de campanii au fost incluse in shortlist-urile festivalului.
Dintre clientii FCB, brandul NIVEA a fost vedeta acestei editii, cu 12 trofee, iar cea mai premiata agentie din retea a fost FCB Brazilia, cu 17 trofee.
Premiul Grand Prix a fost obtinut de FCB Brazilia in cadrul categoriei Mobile, pentru campania NIVEA – Protection Ad. Conceptul campaniei a amplificat efectul de „protectie” al spray-ului NIVEA Sun Kids printr-o executie ingenioasa, ce combina o aplicatie de mobil si o reclama print neconventionala. Impreuna, acestea creeaza un sistem prin care parintii pot monitoriza oricand distanta la care se afla copiii lor. Case-study-ul campaniei poate fi vazut pe site-ul FCB Global, ca si colectia celor mai reusite creatii inscrise de agentiile FCB la festivalul din acest an.
„Laudam eforturile colegilor nostri din retea si ne bucuram ca anul rebrandingului FCB este si anul celei mai mari recunoasteri a creativitatii acestei retele. In acelasi timp, ultimul an a fost unul plin de schimbari strategice pentru FCB Bucharest, iar efectele acestor schimbari sper sa sa fie vizibile atat in performanta business-ului clientilor nostri, cat si in reusitele noastre creative din perioada urmatoare”, a declarat Bogdan Santea, President&CEO FCB Bucharest.
Performanta la Cannes Lions 2014 incununeaza o serie de transformari importante la nivelul retelei FCB, ce au culminat cu rebrandingul comunicat in luna martie a acestui an. Dedicatia crescuta pentru inovatie si cercetare-dezvoltare din ultimii ani, alaturi de o buna colaborare, pregatire si schimbarea modelelor de business, stau in spatele repozitionarii FCB dintr-o retea orientata spre servicii, intr-una orientata spre valoare. Sub numele simplificat FCB, reteaua isi confirma, prin aceste rezultate, focusul pe creativitate strategica si pe crearea de continut si experiente de brand memorabile.