Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

2011, un an de extindere pentru grupul GEFCO

GEFCO

Grupul GEFCO, lider în logistica auto şi punct de referinţă în logistica industrială, a raportat o cifră de afaceri de 3.782 milioane EUR în 2011, o creştere de 12,9% faţă de 2010. Venitul operaţional a atins nivelul record de 223 milioane EUR, reprezentând 5,9% din cifra de afaceri. Deschiderea noilor filiale şi procesul major de creştere externă au permis grupului să câştige noi clienţi în toate sectoarele industriale.

Într-un an marcat de criza economică şi turbulenţe geopolitice, grupul GEFCO şi-a menţinut profitabilitatea şi a urmat cu succes strategia sa de creştere la nivel internaţional şi în cele trei domenii strategice de business: logistica transportului în aval, logistica transportului în amonte şi transportul maritim şi aerian.

Aceste realizări sunt rezultatul mai multor acţiuni convergente, şi anume controlul strict a cheltuielilor operaţionale şi cheltuielilor generale, dar şi munca asiduă a diviziei de vânzări pe pieţele prioritare.

Activităţi diversificate în domeniul industrial

Expertiza dobândită de către GEFCO în domeniul logisticii auto a propulsat grupul în topul jucătorilor internaţionali, cu operaţiuni globale şi diversificate. Această expertiză unică stă la dispoziţia producătorilor din diferite sectoare, printre care industria aeronautică, bunurile de consum şi retail-ul specializat. GEFCO a raportat în 2011 o cifră de afaceri de 1.450,5 milioane EUR provenind de la principalii clienţi industriali (fără grupul PSA) reprezentând o creştere de 19,2% faţă de anul anterior.

Dezvoltare continuă în principalele zone de creştere

GEFCO îşi continuă creşterea internaţională în Asia, Europa Centrală şi de Est (o creştere de 25% şi in America de Sud (o creştere de 15%), odată cu diversificarea clienţilor. În 2011, şi-a accelerat extinderea pentru a răspunde mai bine nevoilor clienţilor. Deschiderea de noi filiale în Bulgaria şi Kazahstan confirmă dezvoltarea grupului în Europa de Est şi Asia Centrală permiţând consolidarea fluxurilor intra-regionale.

În iunie 2011 GEFCO a achiziţionat 70% din acţiunile Gruppo Mercurio, o companie italiană specializată în logistica auto, prezentă pe 5 continente. Acest lucru a reprezentat un pas important pentru grup, permiţându-i astfel să-şi consolideze poziţia internaţională şi să-şi accelereze dezvoltarea în Asia, în special India.

Strategie ambiţioasă pentru următorii ani

În următorul deceniu, grupul GEFCO îşi va continua strategia de dezvoltare prin o creştere internă şi externă, urmărind cele patru aspecte-cheie ale viziunii grupului: jucător major, global, eficient şi responsabil.

2012 va fi un an decisiv pentru grupul GEFCO ca urmare a deciziei grupului PSA Peugeot Citroën din luna februarie de a-şi deschide capitalul spre vânzare.

Paris / Bucuresti, 04.04.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.