Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

2006: 40 de campanii desfasurate

in mall-uri si cladiri de birouri.

Brand Management  reprezinta primul operator de indoor din Romania ce reuseste sa vina in intampinarea clientilor cu o oferta consolidata  intr-o retea de centre comercialle de tip mall la nivel national  si de cladiri de birouri.

Avand in vedere faptul ca piata locatiilor  de tip cladiri de birouri si mall-uri este in plina expasiune, atat in Bucuresti cat si in tara, anul 2006 a adus o diversificare a ofertei dandu-le marketerilor posibilitatea de a realiza primele campanii de indoor advertising cu acoperire nationala. Astfel, putem oferi peste 500 de suporturi la nivel national ( light frame-uri, balustrade, frame-uri, scari rulante etc). Marele avantaj oferit de indoor este ca se pot desfasura proiecte speciale, reusind in acest mod a se iesi din zona advertising-ului conventional.

In portofoliul nostru de locatii se regasesc centrele comerciale de tip mall: Plaza Romania, Bucuresti Mall, City Mall, Iulius Mall Iasi, Moldova Mall Iasi, Iulius Mall Timisoara, Lotus Market Oradea, Macromall Brasov, Tomis Mall Constanta si Central Shopping Center Cluj.
Dintre cladirile de birouri din portofoliu amintim: Marriott, World Trade Center, Baneasa Business Center, Camera de Comert si Industrie a Romaniei, Sif Muntenia, Sitraco Twins, Floreasca Business Center, Milenium Business Center Constanta, etc.

De asemenea,  ne-am concentrat atentia si catre galeriile comerciale Carrefour precum si catre reteaua Bricostore.

Anul 2006 a fost un an edificator din punct de vedere al investitiilor si realizarilor datorita faptului ca am reusit sa implementam primele campanii la nivel national in centrele comerciale de tip mall.

Pentru ca suntem intr-un moment in care se fac bilanturi va putem aminti ca am desfasurat in acest an  40 de campanii, dintre care 4 la nivel national, pentru 24 de clienti. Au ales acest tip de advertising Raiffeisen Bank, ING Bank, BRD, Beiersdorf, Ballentine’s, Ursus, Tchibo, Visa, Dorna, Dunhill, Renault, KLM, Aviva, Cartoon Network, KFC, etc.
O alta investitie pe care o putem trece la capitolul “realizari” ale anului 2006 este  infiintarea Brand Management Bulgaria, unde am reusit sa oferim pietei de indoor noi concepte de advertising. Portofoliul de locatii cuprinde cele 2 centre comerciale de tip mall din Sofia, precum si aproximativ 10 cladiri de birouri reprezentative.

Pentru anul 2007, echipa Brand Management si-a propus dezvoltarea portofoliului de locatii la nivel national, infiintarea unor filiale in Europa de Est precum si o cifra  de afaceri situata in jurul valorii de 1 milion de euro, pentru Romania.

Bucuresti, 12.1.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.