Dupa primele 9 luni ale anului 2007, rezultatele concernului multinational InBev arata o crestere organica de 5,1% comparativ cu aceeasi perioada a anului anterior.
Vanzarile totale din Europa Centrala si de Est au crescut cu 14.9% fata de aceeasi perioada a anului 2006 (primele 9 luni). Europa Centrala si de Est inregistreaza in continuare cele mai bune rezultate din InBev, atingand o crestere semnificativa fata de cea mai mare crestere inregistrata in oricare dintre structurile zonale ale companiei (Asia–Pacific +5,1%; America Latina Nord +3,2%; America Latina Sud +7,3%). De asemenea, InBev Romania pastreaza ritmul de crestere in primele 9 luni ale acestui an, Romania fiind in continuare una dintre tarile cu crestere importanta pentru InBev, procentul de crestere al Romaniei (+20%) fiind printre cele mai mari din Europa Centrala si de Est (Ucraina +21,3%; Rusia +16,4%). Conform datelor furnizate de MEMRB Romania, piata berii din Romania a crescut in primele noua luni ale anului cu 33.3%.
¡°Marca noastra de suflet, Bergenbier, dar si marcile premium pe care le producem, Beck’s si Stella Artois, raman in continuare vectorii de crestere pentru InBev Romania. In primele noua luni ale acestui an, consecventa in strategia de marketing si excelenta in executia la punctul de contact ne-au adus vanzarile dorite”, a spus Mihai Ghyka, Director General InBev Romania
InBev Romania detine pozitia a 3-a in industria berii, cu o cota de piata de 23.6% la nivelul lunii septembrie a acestui an, conform datelor de retail audit MEMRB Romania. InBev Romania este filiala locala a concernului multinational InBev – numarul 1 in topul mondial al producatorilor de bere. Prezenta de 13 ani pe piata, InBev Romania produce cu succes marcile Stella Artois, Beck’s, Bergenbier, Lowenbrau si Noroc si importa specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden.
{mosloadposition user10}