Eastern Europe Consultancy of the Year și GOLD Sabre Award
Aseară, 30 mai 2013, THE PRACTICE a fost desemnată Eastern Europe Consultancy of the Year, în cadrul galei de premiere EMEA SABRE Awards, desfășurată la Barcelona. Este pentru prima dată când o agenție românească de relații publice primește această recunoaștere la nivel internațional.
The Holmes Report, organizatorul SABRE Awards, a acordat titlul Consultancy of the Year pentru 19 categorii regionale, după ce finaliștii categoriilor au fost selectați din rândul celor 200 de companii participante în cadrul Consultancy Report Card din regiunea EMEA.
În motivarea făcută publică pe Holmes Report, Paul Holmes, cel mai apreciat analist de relații publice din lume și CEO The Holmes Report Group, a menționat: „(…) Agenția a realizat campanii care au fost remarcate dincolo de granițele României (…), campanii care au subliniat calitatea muncii creative de pe piața românească și talentul unor companii ca THE PRACTICE de a livra idei mari, îndrăznețe, integrate.”
THE PRACTICE a primit aseară și trofeul categoriei „Automotive”, câștigând GOLD Sabre Award pentru campania “Renault România caută şi premiază 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!”, realizată pentru Renault România. Campania a comunicat parteneriatul între Renault și Comitetul Olimpic și Sportiv Român, cu ocazia Jocurilor Olimpice 2012, ducând mai departe spiritul olimpic, de la sportivi la oamenii obișnuiți, și identificând 100 de ambasadori ai valorilor olimplice în viața de zi cu zi.
Monica Jitariuc, Managing Director THE PRACTICE, a declarat: „A fost o seară extrem de emoționantă și plină de satisfacții la Barcelona! Trofeul pentru Eastern Europe Consultancy of the Year este o mare onoare pentru noi, ca agenție, dar și pentru industria românească de PR. Mulțumim Gabrielei Lungu pentru că acest trofeu este încununarea a tot ceea ce a creat la THE PRACTICE! Mulțumim clienților noștri pentru încrederea acordată, acest trofeu le aparține și lor!”.
„În spatele fiecăruia dintre aceste trofee stă multă muncă și o echipă ambițioasă, dornică mereu de performanță. Titlul de „Eastern Europe Agency of the Year” e un titlu care cântărește greu în palmaresul THE PRACTICE, iar campania Renault, deja multipremiată și la nivel local, dovedește încă o dată că o strategie deșteaptă, o doză mare de creativitate, implementare impecabilă și rezultate excelente sunt toate ingredientele necesare pentru a crea campanii „de premiu”, a declarat la rândul său Oana Bulexa, Managing Director THE PRACTICE.
Premiile SABRE Awards sunt recunoscute drept cea mai prestigioasă competiție dedicată industriei de relații publice. Cu o tradiție de peste un deceniu în Europa, Africa și Orientul Mijlociu, acestea premiază cele mai strategice, creative și eficiente campanii. În cadrul ediției din 2013 a premiilor SABRE s-au înscris un număr record de 2.400 de lucrări din EMEA. Lista completă a câștigătorilor EMEA SABRE Awards din acest an poate fi accesată aici.
Cu o abordare integrată asupra comunicării, THE PRACTICE depășește în competențe și activitate munca unei agenții clasice de relații publice. Axată puternic pe rezultate prin creativitate, compania este o prezență constantă pe podiumurile competițiilor de profil, fiind în prezent Agenţia Est-Europeană de Consultanţă a Anului, Agenția Anului în România (titlu deținut și în 2009), prima agenție de PR din România premiată la Cannes Lions (Silver PR Lion în 2010), singura agenţie românească deţinătoare a unui Grand Prix la o competiție internațională de PR (EMEA SABRE în 2008) sau a trofeului Global Sabre Awards (în 2011 și 2012). Compania se clasează totodată pe locul 13 în lume în clasamentul general al celor mai creative agenții de PR (conform Creative Index 2012 realizat de The Holmes Report).