Ogilvy Group Romania este finalista a competitiei "European Excellence Awards", avand 2 nominalizari in finala.
European Excellence Awards – aflat in acest an la cea de a doua sa editie – este festivalul ce recunoaste si premiaza realizarile remarcabile ale profesionistilor din domeniul comunicarii.
Campania Petrom – „Resurse pentru viitor” realizata de catre Ogilvy Group Romania a fost nominalizata atat in finala categoriei "Energy" cat si in cea a categoriei "National and Regional Campaigns – Bulgaria, Romania, Croatia, Slovenia, Serbia, Montenegro, Bosnia-Hertegovina".
Proiectul „Resurse pentru viitor” face parte din programul de responsabilitate socială dezvoltat de Petrom impreuna cu Ogilvy Group – „Respect pentru viitor” si urmăreşte să educe publicul larg în spiritul responsabilităţii şi al unui mod raţional de folosire a resurselor.
Creativitatea, inovatia, eficienta din punctul de vedere al costurilor si strategia campaniilor finaliste vor fi judecate de catre un juriu international format din din profesionisti de talie mondiala cu o vasta experienta in domeniul comunicarii, iar cele mai bune campanii europene de comunicare ale anului 2008 vor fi premiate pe 11 decembrie, la Budapesta.
{mosloadposition user10}