Check Point® Software Technologies Ltd., liderul mondial în securitate internet, a anunţat o creştere cu 29% a rezultatelor financiare din trimestrul trei al anului fiscal 2007, încheiat la 30 septembrie, în comparaţie cu rezultatele din trimestrul trei al anului fiscal 2006.
"În timpul celui de-al treilea trimestru, Check Point a obţinut rezultate trimestriale record pentru venituri şi pentru profitul net non-GAAP şi pentru câştigurile per acţiune (EPS)", a declarat Gil Shwed, chairman şi CEO Check Point Software. "Succesul general din acest trimestru este rezultatul concentrării noastre asupra securităţii şi a arhitecturii de securitate unificată. Acesta este demonstrată de creşterea noului business de securitate a datelor şi de principalul nostru business de securitate a reţelei, care a furnizat cel mai mare venit trimestrial din istoria noastră“, a mai spus Shwed. Principalele rezultate financiare pentru trimestrul trei al anului 2007:
· Venituri totale: 184 milioane $, cu o creştere de 29% în comparaţie cu 142,5 milioane $ în trimestrul trei al anului fiscal 2006. Securitatea de reţea a înregistrat un record de 163 milioane $ ca venituri, iar securitatea datelor a contribuit cu 21 milioane $ la venituri.
· Profitul GAAP net: 76,7 milioane $, cu o creştere de 8% în comparaţie cu 71,1 milioane $ în trimestrul trei al anului fiscal 2006.
· Venitul Net Non GAAP: 91,9 milioane $, cu o creştere de 17% în comparaţie cu 78,6 milioane $ în trimestrul trei al anului fiscal 2006.
· Câştigurile per acţiune diluată: 0,34 $, cu o creştere de 10% în comparaţie cu 0,31 $ în trimestrul trei al anului fiscal 2006.
· Câştigurile per acţiune diluată Non GAAP: 0,41 $, cu o creştere de 21% comparativ cu 0,34 $ în trimestrul trei al anului 2006.
· Veniturile amânate: 227,2 milioane $, cu o creştere de 53,8 milioane $ sau de 31% comparativ cu veniturile amânate de la 30 septembrie 2006.
· Fluxul de cash: a fost de 88,8 milioane $, cu o creştere de 18% în comparaţie cu trimestrul trei al anului fiscal 2006.
· Programul de răscumpărare a acţiunilor: în timpul trimestrului trei al anului fiscal 2007, Check Point a răscumpărat 1,8 milioane acţiuni la un cost total de 42,3 milioane $.
Cele mai recente noutăţi de business includ:
o Creşterea numărului de tranzacţii mari: Check Point a înregistrat o creştere a numărului de asemenea tranzacţii într-o gamă largă de industrii, în toate regiunile lumii. Tranzacţiile mai mari de 50000 $ au însumat 40% din valoarea totală a comenzilor. În acest semestru, Check Point a avut 15 tranzacţii mai mari de 1 milion de $, inclusiv cu clienţi de la cele mai mari instituţii financiare din lume, producători de bunuri de larg consum, companii de telecomunicaţii şi agenţii guvernamentale.
o Distribuţia pe arii geografice a veniturilor din trimestrul trei – A urmat acelaşi trend ca şi în trimestrul al doilea, America de Sud şi America de Nord au obţinut împreună 47% din venituri, EMEA – 42%, iar Asia – Pacific şi Japonia au contribuit cu 11% la veniturile din acest trimestru.
o Leadershipul recunoscut în 2007 Magic Quadrant de la Gartner – Gartner, Inc. A anunţat poziţia de lider a Check Point în raportul "Magic Quadrant for Mobile Data Protection 2007". Această evaluare reprezintă o validare a succesului continuu şi a angajamentului Check Point de a securiza informaţiile sensibile. Check Point oferă soluţii complete de business, care sunt instalate uşor şi rapid pentru a proteja toate datele sensibile.
o Obţinerea unei noi certificări de securitate guvernamentale – Certificarea FIPS 140-2 pentru Pointsec Protector şi modulul de criptografiere utilizate în Pointsec PC şi Pointsec Mobile desemnează Check Point drept unul dintre cei mai buni provideri de soluţii de securitate a datelor. Standardul FIPS 140-2 este unul dintre standardele cele mei greu de obţinut şi este cerut înainte ca orice produse de criptare să fie oferite entităţilor guvernamentale.
o Evenimente dedicate principalilor clienţi şi parteneri – În timpul celui de-al treilea trimestru Check Point a organizat două evenimente anuale Check Point Experience în Asia – Pacific şi Europa. În cadrul acestora, echipa Check Point a împărtăşit principalilor clienţi şi parteneri viziunea organizaţiei şi soluţiile. Participarea la conferinţele europene a înregistrat o creştere de 30%.
"Rezultatele din trimestrul trei al anului fiscal 2007 subliniază succesul pe care l-am avut anul acesta. Suntem în continuare mulţumiţi de performanţa businessului de securitate a informaţiilor, mai ales că noi continuăm să conducem această nouă piaţă în continuă dezvoltare. Principalul nostru business de securitate a reţelei depăşeşte aşteptările, mai ales datorită succesului produselor UTM-1 appliance şi arhitecturii de securitate unificate", a mai spus Shwed.
{mosloadposition user10}